حضور مردم در انتخابات تجلی رأی به انقلاب است

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان گفت: حضور مردم تجلی رأی به انقلاب اسلامی‌ است و مشارکت حداکثری ملت سبب قدرت‌افزایی نظام جمهوری اسلامی می‌شود. احمدعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص ضرورت حضور مردم در انتخابات گفت: اولین و مهم‌ترین مسأله در امر انتخابات، […]



دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان گفت: حضور مردم تجلی رأی به انقلاب اسلامی‌ است و مشارکت حداکثری ملت سبب قدرت‌افزایی نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

احمدعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص ضرورت حضور مردم در انتخابات گفت: اولین و مهم‌ترین مسأله در امر انتخابات، مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است؛ زیرا حضور مردم نشان‌دهنده اقتدار ملی است، همچنین چشم طمع دشمنان این نظام خصوصاً آمریکا جنایت‌کار و ایادیش را  کور می‌کند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: شرکت در انتخابت نه یک حق قانونی بلکه یک وظیفه شرعی و واجب نیز است؛ بنابراین حضور حداکثری و دعوت از دیگران برای حضور در این مشارکت ملی، وظیفه همگانی است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: حضور حداکثری و پر شور و شعور ملت فهیم ایران در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در حقیقت باری دیگر رأی به حقانیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است همچنین مردم باید توجه کنند که مطالبه مهم اخیر حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای حضور پر شور، انتخاب اصلح و پرهیز از تخریب سایر نامزدها بود؛ لذا همه آحاد ملت باید تلاش کنند تا در فضایی آرام و به دور از تنش، تخریب و تهمت انگیزه حضور در انتخابات را داشته باشند و دین خود را به شهدای خدمت ادا کنند.

مقدم با تأکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح مطرح کرد: بعد از شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت وظیفه مردم و مسئولان در این انتخابات بسیار سنگین‌تر از قبل است زیرا باید علاوه بر مشارکت پر شور، انتخابی اصلح نیز داشته باشند تا راه شهدای خدمت قوی‌تر از قبل ادامه داشته باشد؛ چراکه دشمنان نظام ما فکر می‌کردند با فقدان رئیس جمهور خادم و مردمی خلایی بزرگ در کشور ما به‌وجود می‌آید اما دیدند با تدبیر رهبر معظم انقلاب کارها مانند قبل ادامه پیدا کرد و هیچ‌گونه خدشه‌ای به امنیت، قدرت و دیپلماسی کشورمان وارد نشد.

وی با بیان اینکه مشارکت پر شور و انتخاب اصلح، ادای دین و ادامه راه شهدای خدمت است، اظهار کرد: همان‌طوری که حضور و مشارکت در انتخابات از اوجب واجبات و وظیفه‌ای شرعی و قانونی است، گزینش خوب، آگاهانه و انتخاب نماینده اصلح نیز یک وظیفه مهم است؛ لذا اصل در انتخابات عمل به وظیفه است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ابراز کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همیشه به‌دنبال وارونه نمایی واقعیات و تخریب شخصیت نامزدهای انقلابی هستند؛ لذا بسیار ضروری است که مردم با بصیرت کشورمان باری دیگر با در نظر گرفتن شاخصه‌های انقلابی و ولایی، رئیس جمهوری مردمی، خادم، ولایت‌مدار، با اقتدار، جهادی و با مواضع آشکار و دشمن‌ستیز انتخاب کنند تا سبب پیشرفت و اقتدار بیش از پیش کشور شوند.

وی با تشویق مردم و همه جناح‌های سیاسی برای حضور گسترده و با شعور در انتخابات آتی ادامه داد: کاهش حضور و مشارکت پایین مردم سبب افزایش فشار و امیدواری دشمنان می‌شود؛ لذا اگر بخواهیم فتنه‌ها و تحریم‌ها کاهش پیدا کند و مشکلات کشور سامان یابند باید مردم  با حضور حداکثری، پشتوانه محکم این نظام را به رخ دشمنان بکشند.

مقدم تأکید کرد: لجبازی و فریب وارونه‌نمایی دشمنان را خوردن و در نتیجه شرکت نکردن در انتخابات راه حل مشکلات نیست بلکه حل همه مسائل به حضور هر چه بیشتر مردم آگاه در صحنه انتخابات و حماسه‌سازی آن‌ها بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‌های ولایت‌مداری در انتخابات پیش رو رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب و لجن‌پراکنی است، ادامه داد: حضور مردم تجلی رأی به انقلاب اسلامی‌ است و مشارکت حداکثری ملت سبب قدرت‌افزایی نظام جمهوری اسلامی می‌شود چراکه هیچ ابزار قدرتی به اندازه حضور مردم اقتدار آفرین نیست.

وی گفت: طبق فرمایشات مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب «انتخابات در یک روز انجام می‌گیرد امّا اثر آن در چند سال باقی می‌ماند»؛ بنابراین باید در این یک روز حساس و سرنوشت ساز، با حضور و مشارکت بالا، نامزدی اصلح و کارآمد انتخاب شود تا با کارایی بالا، مشکلات کشور را برطرف کند و دیپلماسی اقتدار، عزت‌آفرین و همسایه‌مدار آیت‌الله رئیسی را نیز ادامه دهد.

مقدم خطاب به همه مسئولان اظهار کرد: همه مسئولان، مدیران و همچنین ملت همیشه در صحنه وظیفه دارند از عموم مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کنند زیرا مشارکت بالا و انتخاب اصلح سبب انتخابی درست و در نتیجه حل بهتر مشکلات اقتصادی و غیره می‌شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان ضمن تشکر از ملت غیور ایران برای حماسه حضور حداکثری و همیشگی در انتخابات کشور خاطرنشان کرد: از مردم ولایت‌مدار و با بصیرت کشورمان می‌خواهم تا با مشارکت بالا و انتخاب کارآمد در انتخابات آینده ریاست جمهوری، مشتی محکم به دهان استکبار و نفوذیان داخلی بزنند و بار دیگر سبب عزت، استقلال، سربلندی کشور و ناکامی دشمنان شوند.

سالاری

انتهای خبر/م


حضور مردم در انتخابات تجلی رأی به انقلاب است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? حضور مردم در انتخابات تجلی رأی به انقلاب است