حضور شرکت کننده ۷ ساله تا ۵۳ ساله در این مسابقه

حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان در مراسم اختتامییه مسابقات ملی مکعب روبیک در باغ موزه وزیری شهر کرمان بیان داشت: کرمان اولین استان در جنوب کشور می باشد که میزبان این رقابت ها شده است. کرمان اولین استان میزبان مسابقات مکعب روبیک در جنوب کشور وی با اشاره به اینکه فروشگاه […]

حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان در مراسم اختتامییه مسابقات ملی مکعب روبیک در باغ موزه وزیری شهر کرمان بیان داشت: کرمان اولین استان در جنوب کشور می باشد که میزبان این رقابت ها شده است.

کرمان اولین استان میزبان مسابقات مکعب روبیک در جنوب کشور

وی با اشاره به اینکه فروشگاه بازی های فکری مفیدی یکی از حامیان مالی این مسابقات بود؛افزود: برای اولین بار در کشور مسابقه روبیک به صورت فول آیتم برگزار شد که ۱۲۵ نفر ورزشکار در ۱۷ آیتم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مهندس شیردل از تکمیل شدن بی سابقه ظرفیت مسابقه در ۵ روز اول ثبت نام خبر داد و گفت: در تاریخ این رقابت ها چنین استقبالی بی نظیر بود، و ثبت نام هیچکدام از سی و یک مسابقه پیشین با تکمیل ظرفیت اتمام نیافته است.

دبیر هیات ورزش های همگانی استان تصریح کرد: یکی از نکات قابل توجه این مسابقه، بازه سنی ۴۶ ساله شرکت کنندگان بود، که مسن ترین شرکت کننده ۵۳ و کم سن ترین شرکت کننده ۷ سال دارد.




حضور شرکت کننده ۷ ساله تا ۵۳ ساله در این مسابقه

منبع:یـزدان کـرمان
? حضور شرکت کننده ۷ ساله تا ۵۳ ساله در این مسابقه