حضور در انتخابات، پشتوانه انقلاب و کشور است

امام جمعه فاریاب گفت: حضور در انتخابات، پشتوانه انقلاب است و مشارکت بالا سبب تقویت اقتدار کشور می‌شود. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس گروهی در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات گفت: حضور در انتخابات، پشتوانه انقلاب و کشور است.   امام جمعه فاریاب گفت: در نگاه اسلامی مشارکت و […]



امام جمعه فاریاب گفت: حضور در انتخابات، پشتوانه انقلاب است و مشارکت بالا سبب تقویت اقتدار کشور می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس گروهی در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات گفت: حضور در انتخابات، پشتوانه انقلاب و کشور است.

 
امام جمعه فاریاب گفت: در نگاه اسلامی مشارکت و رای دادن صرفا حق نیست که بتوان از آن صرف‌نظر کرد بلکه هر فردی در مورد رشد و پیشرفت جامعه هم حقی هم وظیفه‌ای مسئول است. 
 
  وی بابیان اینکه سیره امامین انقلاب هم همواره تاکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است و تاکید نموده‌اند که نه تنها جمهوریت بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است و هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم را مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی دانسته‌اند.
 
حجت، الاسلام گروهی تاکید کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات تضمین‌کننده اقتدار منطقه‌ای کشور است‌. 
 
وی با بیان اینکه ما باید انتخاباتی پرشور و خوب داشته باشیم، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ اول مشارکت و بعد انتخاب، بنابراین مشارکت در انتخابات بسیار مهم است و مقام معظم رهبری به آن تاکید کرده اند.
امام جمعه فاریاب گفت: انتخابات، حماسه‌ حضور مردم است و رهبر انقلاب تحقق این حماسه را با دو شرط مشارکت بالا و انتخاب خوب مطرح کرده‌اند. 
 
حجت‌الاسلام گروهی با بیا اینکه مشارکت بالا در انتخابات، اعتبار نظام و کشور را بالا خواهد برد، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای، بارزترین مظهر حمایت مردمی است.
 
 وی اذغان کرد: حضور در انتخابات، پشتوانه انقلاب و کشور است و مشارکت بالا، سبب تقویت اقتدار کشور می‌شود،حضور مردم، مانع تعرض دشمن و تثبیت وحدت ملی خواهد شد. 
 
امام جمعه فاریاب خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمنان این کشور و ملت برای این است که مردم در انتخابات شرکت نکنند، اگر ما انتخاب نکنیم، دیگران شرکت کرده و به‌جای ما رئیس جمهور انتخاب می‌کنند، پس لازم است تا در انتخابات شرکت کنیم و فرد اصلح را بر کرسی خدمت بنشانیم. 
منبع: فاریاب خبر
 
انتهای خبر/قلندری


حضور در انتخابات، پشتوانه انقلاب و کشور است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? حضور در انتخابات، پشتوانه انقلاب و کشور است