حضور در انتخابات، تجدید بیعت با شهداست

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: حضور در پای صندوق‌های رای به معنای ادامه دادن راه شهدا و تجدید بیعت با آنان است. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ و روزی است که مردم ایران قرار است دوباره پای صندوق‌های رای بروند تا با انتخاب از میان دو […]



مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: حضور در پای صندوق‌های رای به معنای ادامه دادن راه شهدا و تجدید بیعت با آنان است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ و روزی است که مردم ایران قرار است دوباره پای صندوق‌های رای بروند تا با انتخاب از میان دو کاندیدای ریاست جمهوری یعنی جلیلی و پزشکیان یکی را به عنوان رئیس جمهور خود برگزینند.

 
در طول این مدت شاهد بودیم که رسانه‌ها نقش بسیار مهمی را ایفا کردند چه صدا و سیما که با پخش مناظره‌ها و یا برنامه‌های تبلیغاتی هر یک از نامزدها در معرفی آنان، برنامه‌ها و اهداف‌شان نقش ویژه‌ای ایفا کرد و چه رسانه‌هایی هم‌چون شبکه‌های اجتماعی در قالب گروه‌ها کانال‌ها، روزنامه‌ها و ….
 
همگی‌مان شاهد بودیم که هر یک از دو کاندیدای موجود از هر فرصتی البته در قالب فضای مجازی استفاده کردند تا هم خود را معرفی کنند و هم رقیب را فردی ناتوان و ناکارآمد جلوه دهند.
 
احمد علیرمضانی در رابطه با فعالیت رسانه‌ای چون صدا و سیما در ایام تبلیغات ریاست جمهوری به خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان گفت: در دنیای امروز  نقش رسانه‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
 
وی ادامه داد: همگی ما در طول این چند هفته شاهد تلاش رسانه ملی برای هدایت افکار عمومی بودیم از این‌رو پخش مناظره‌ها یکی از نقاط قوت این رسانه بوده است.
 
علیرمضانی ادامه داد: در این راستا صدا و سیمای استان کرمان نیز دارای برنامه بود  و بر اجرای برنامه‌‌های مختلفی که به نقش مردم در انتخابات و حضور حداکثر در پای صندوق‌های رای اشاره می‌کرد، تلاش بسیار کرده است.
 
مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان در پاسخ به این سئوال که اگر کسی در برابر شما بایستد و بر رأی دادن‌تان مخالفت کند به او چه می‌گوشزد می‌کردید، گفت: همین‌که بسیاری از مردم تصمیم می‌گیرند تا در مکان مقدسی چون گلزار بین‌المللی شهدا رای‌شان را در صندوق بیاندازند یعنی تجدید بیعت با شهدا و اتمام حجت است به این‌ معنا که رای دادن یعنی قرار است راه شهدا را برویم و بر این موضوع ذره‌ای شک و تردید نداریم.
 
انتهای خبر/پسند


حضور در انتخابات، تجدید بیعت با شهداست

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? حضور در انتخابات، تجدید بیعت با شهداست