حضور حداکثری پشتیبانی از رئیس جمهور آینده است

امام جمعه کرمان گفت: حضور حداکثری شما در انتخابات پشتیبانی برای کسی است که مسئولیت ریاست جمهوری را به عهده می‌گیرد و لذا وظیفه اول حضور حداکثری و بعد انتخابت اصلح است. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» ظهر امروز نماز جمعه، در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد. حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی […]



امام جمعه کرمان گفت: حضور حداکثری شما در انتخابات پشتیبانی برای کسی است که مسئولیت ریاست جمهوری را به عهده می‌گیرد و لذا وظیفه اول حضور حداکثری و بعد انتخابت اصلح است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» ظهر امروز نماز جمعه، در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرمان  پس از توصیه به رعایت تقوای الهی، با اشاره به سالگرد قیام تکلیف مدارانه مردم مشهد در قیامی بزرگ و تاریخی علیه کشف حجاب رضاخانی و روز عفاف و حجاب، گفت: نکته مهم در کشف حجاب رضاخانی این‌جاست که کسی فکر نکند کشف حجاب در مملکت ما پدیده خودجوش مردمی بود، بلکه فقط تحریک خارجی آن هم ریشه عمده کشف حجاب قانونی کردن آن در محیط‌های عمومی، حمله به بانوان باحجاب و حجاب را از سر آن‌ها در آوردن، ناشی از تاثیر فرهنگ غرب بر ذهن حاکم آن‌ وقت بود که در یک سیاست غلط رضاخان حجمه همه جانبه‌ای به تغییر لباس، کشف حجاب و محدود کردن لباس روحانیت به طور هم‌زمان آغاز کرد.

وی افزود: رضاخان در مسافرتی که به‌ ترکیه رفته بود در ذهن ساده و منحرف او این‌طور شکل گرفته بود ک با کشف حجاب تمدن اتفاق می‌افتد؛ لذا در آن زمان به حجاب تاختند و تاختن به حجاب بستر را برای آسیب به عفاف فراهم کرد؛ امروز باید مراقب باشیم، حجاب و عفاف صیانت انسان و حافظ حرکت انسان در مسیر انسانیت و الهی است؛ حجاب و عفاف هر دو کمک به پیاده کردن تربیت دینی همانطور که هست، می‌کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به آغاز محرم و هفته امر به معروف و نهی منکر، بیان کرد: هرگاه در جامعه معروف توسعه و منکر از بین رفت آن جامعه مورد پسند است، لذا بر آمران به معروف و ناهیان از منکر است که به دستور خدای تبارک و تعالی امر به معروف و نهی از منکر کنند و قوانین و مقررات مدافع آمران به معروف باشد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی عنوان کرد: قوام نظام اسلامی به حضور مردم است؛ در صحنه‌هایی که قدرت مردم را به تصویر می‌کشاند و یکی از این صحنه‌ها حضور در پای صندوق رأی است؛ تا به حال در انتخابات متعدد مردم آزمون خود را پس دادند.

وی ادامه داد: آنچه در هفته قبل وظیفه الهی و ملی خود می‌دانستید و انجام دادید، انجام وظیفه کامل نشد و امروز تکمیل‌اش است؛ لذا امروز مردم سکان اجرایی کشور را به دست فردی که در مطالعه آن‌جا که مناظرات دیدند و اصلح را انتخاب کردند، خواهند سپرد.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: حضور حداکثری شما در انتخابات پشتیبانی برای کسی است که این مسئولیت را به عهده می‌گیرد و لذا وظیفه اول حضور حداکثری و بعد انتخابت اصلح است.

وی گفت: مناظرات را دیدید، گرچه با کمال تأسف حرف‌هایی گفته شد که در شأن رئیس جمهور طراز نبود اما شنیدید؛ امروز به فضل خدا با انتخاب اصلح این مسئولیت بزرگ را به شخصیتی واگذار خواهید نمود که نهضت خدمت‌رسانی به مردم را بتواند، با همان قدرت و توانی که دولت شهید رئیسی این پرچم را در دست گرفته بود، ادامه دهد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی خاطرنشان کرد: فضای انتخابات در آخر امروز تمام خواهد شد، مردم رای خود را به صندوق می‌اندازند و  هرکسی حائز اکثریت شد، رئیس جمهور خواهد شد.

وی افزود: از فردا همدلی، همراهی، در کنار هم بودن، در خدمت نظام جمهوری اسلامی، رهبری نظام، حافظ خون شهدا و در مقابل دشمنان ایستادن، استکبارستیزی و دفاع از حقوق این ملت فهیم و فداکار در صحنه‌های بین‌المللی و پیشرفت کشور و آسایش و آرامش مردم در دستور کار مردم و رئیس‌جمهور منتخب خواهد بود.


حضور حداکثری پشتیبانی از رئیس جمهور آینده است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? حضور حداکثری پشتیبانی از رئیس جمهور آینده است