حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری جایگاه ایران را در دنیا ارتقا می دهد

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم  سطح و جایگاه ایران را در دنیا و مباحث سیاسی و اقتصادی و امنیتی ارتقا می دهد. موسی غضنفرابادی، نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی نذیر کرمان با تاکید بر […]


نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم  سطح و جایگاه ایران را در دنیا و مباحث سیاسی و اقتصادی و امنیتی ارتقا می دهد.

موسی غضنفرابادی، نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی نذیر کرمان با تاکید بر حضور مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بدون ذره ای تردید و ابهام عرض می کنم که حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم  سطح و جایگاه ایران را در دنیا در مباحث سیاسی و اقتصادی و امنیتی ارتقا می دهد.

وی اظهار کرد: وقتی که مشارکت حداکثری داشته باشیم نگاه ها به ما تغییر می کند البته انتخاب اصلح را هم باید داشته باشیم. حضور حداکثری ما بیانگر این است که ما انقلاب و میهن خود را دوست داریم و این طعنه ها که به ملت و مردم و انقلاب می زنند از بین می رود.

غضنفرابادی خاطر نشان کرد:  گاهی عدم توجه ما باعث می شود دشمن گستاخ شود و کارهایی علیه ما با تصورات غلط انجام دهد. ما حضور حداکثری  و انتخاب اصلح را لازم داریم و اگر مردم حضور پیدا کنند ما راحتتر می توانیم موضوع اقتصاد و معیشت را حل کنیم.

انتهای پیام 


حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری جایگاه ایران را در دنیا ارتقا می دهد

منبع: بــرنا
? حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری جایگاه ایران را در دنیا ارتقا می دهد