حضور بیش از ۵ هزار دانشجو کرمانی در اردو راهیان پیشرفت سال گذشته

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: پنج هزار و ۴۴۰ نفر از دانشجویان کرمانی در اردو راهیان پیشرفت در سال گذشته حضور داشته‌اند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ علیرضا غلامحسین‌پورمشیزی از برگزاری بازدیدهای علمی راهیان پیشرفت برای دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان خبر داد و گفت: در راستای القای روحیه […]

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: پنج هزار و ۴۴۰ نفر از دانشجویان کرمانی در اردو راهیان پیشرفت در سال گذشته حضور داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ علیرضا غلامحسین‌پورمشیزی از برگزاری بازدیدهای علمی راهیان پیشرفت برای دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان خبر داد و گفت: در راستای القای روحیه ما می‌توانیم و آشنایی قشر دانشجو استان کرمان با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، مجموعه پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی کرمان در سال گذشته اقدام به برنامه‌ریزی بازدیدهای راهیان پیشرفت از این صنایع کرد و با حضوری شدن دانشگاه‌ها این بازدیدها با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت.

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: با لطف الهی این مجموعه موفق شد به عنوان پیشتاز برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در کشور پنج هزار و ۴۴۰ نفر از دانشجویان این استان را در قالب ۵۱ اردوی راهیان پیشرفت در ۲۱ مکان بازدیدی متفاوت در دو نوع بازدید یک روزه داخل استانی و چندروزه خارج از استانی را به بازدیدهای راهیان پیشرفت اعزام کند.

وی با بیان این‌که از وظایف بسیج دانشجویی القاء روحیه امید و خودباوری به قشر دانشجو و در نتیجه جامعه است، اظهار کرد: طرح راهیان پیشرفت را می‌توان تبلور واقعی کلمه ما می‌توانیم دانست و برگزاری این‌ چنین بازدیدهایی را لذوم آشنایی دانشجویان با پیشرفت‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین نحوه به کارگیری رشته‌های دانشگاهی در صنایع برشمرد.

غلامحسین‌پور از دیگر اهداف از اجرای این بازدیدها را در جهت جهاد تبیین و ایجاد شناخت برای دانشجویان، دادن دید کلان به آنها هم از نظر تخصصی و هم از نظر سیاست‌گذاری، دغدغه‌مند و مسئله‌مند کردن دانشجویان برشمرد تا دانشجویان با احساس نیاز درونی برای کسب توانمندی‌ها قدم بردارند.

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان در نظر دارد تا بازدیدهای تور راهیان پیشرفت را برای دانشجویان دیگر استان‌ها نیز آغاز کند تا دانشجویان علاقه‌مند که امکان بازدید از صنایع و معادن استان کرمان را دارا نیستند بتوانند با پیشرفت‌های صنایع و معادن این استان بیشتر آشنا شوند.

انتهای خبر/م




حضور بیش از ۵ هزار دانشجو کرمانی در اردو راهیان پیشرفت سال گذشته

منبع:آرمـان
? حضور بیش از ۵ هزار دانشجو کرمانی در اردو راهیان پیشرفت سال گذشته