حضور بیش از ۲۰۰ نفر بسیجی در مناطق سیل زده زرند

امیری گفت: با توجه به بارندگی و سیل در شهرستان زرند گروه های جهادی و پاسداران و بسیجیان زرندی برای امداد رسانی به مناطق سیل زده اعزام شدند. به گزارش فت فتو؛ با توجه به بارندگی و سیل امروز شهرستان زرند گروه های جهادی و پاسداران و بسیجیان زرندی برای امداد رسانی به مناطق سیل […]

امیری گفت: با توجه به بارندگی و سیل در شهرستان زرند گروه های جهادی و پاسداران و بسیجیان زرندی برای امداد رسانی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

به گزارش فت فتو؛ با توجه به بارندگی و سیل امروز شهرستان زرند گروه های جهادی و پاسداران و بسیجیان زرندی برای امداد رسانی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

در بارندگی امروز شهرستان زرند روستاهای داهوییه ، بادیز ، سربنان ، یزدانشهر ، بهشت وحدت گتگوئیه و دیگر مناطق زرند دچار سیل و خساراتی شدند .

نیروهای اعزامی به مناطق سیل زده زرند ضمن امدادرسانی به ماشین های گرفتار در سیل و گل و لای ، نجات جان افراد گرفتار در سیل و کمک به انحراف مسیر سیل فعال بودند.

در حاشیه بازدید میدانی و سرکشی از مناطق سیل زده زرند سرهنگ امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند بهمراه سرهنگ شریفی و اعضای قرارگاه بازدید کردند.

امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند در حاشیه سرکشی از مناطق سیل زده به خبرنگارما گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان، پاسداران و گروه های جهادی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

 وی همچنین اظهار کرد: در این سیل با بیش از ۱۲ خودروی سپاه تجهیزات سبک و سنگین شهرداری ، هلال احمر ، اداره راه و صنایع شهرستان به مناطق سیل زده جهت کمک اعزام شدند.

فرمانده ناحیه زرند ضمن تشکر از حضور به موقع بسیجیان و گروه های جهادی افزود : آمادگی ناحیه مقاومت بسیج زرند را در جهت کمک به مناطق سیل زده اعم از  لایروبی ، پاکسازی منازل سیل زده  و بقاع متبرکه اعلام کرد. ‌

وی افزود : بنده و همه پاسداران و بسیجیان خادم ملت ایران هستیم و در هر عرصه که نیاز به کمک سپاه و بسیج باشد در هرساعت از شبانه روز اماده خدمت رسانی به مردم هستیم.

انتهای پیام/قنبرزهی




حضور بیش از ۲۰۰ نفر بسیجی در مناطق سیل زده زرند

منبع:آرمـان
? حضور بیش از ۲۰۰ نفر بسیجی در مناطق سیل زده زرند