حضور ارتش در کنار نیروهای مسلح؛ اهداف جاسوسان را زمین گیر کرده است/ نیروهای نظامی ایران موجب ثبات بین المللی برای بشریت هستند

علی زینی وند گفت: افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است که نیروهای نظامی آن باعث ثبات بین المللی برای بشریت هستند. به گزارش فت فتو؛ علی زینی وند صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی، امنیت منطقه را […]

علی زینی وند گفت: افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است که نیروهای نظامی آن باعث ثبات بین المللی برای بشریت هستند.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی وند صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی، امنیت منطقه را حفظ می کنند، گفت: در حوزه امنیت و حفظ ثبات کشور در طول تاریخ انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقش اساسی و حیاتی داشته است و به عنوان نیروی حرفه ای از استقلال و امنیت کشور دفاع می کند.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران مایه عزت، افتخار، امنیت و ثبات در منطقه بوده است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه حادثه خیز است که چشم طمع استکبار و دشمنان اسلام، همیشه به ترکیبات امنیتی منطقه است و  دشمنان به دنبال بر هم زدن ترکیبات طبیعی بوده است؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان پایگاه ثبات در حفظ امنیت کشورمان موثر بوده است.

وی با بیان اینکه حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای نظامی ستون امنیت و ثبات منطقه است، عنوان کرد: در منطقه ای که ارتش در حال فعالیت است و با هم افزایی سایر نیروهای امنیتی که به نحو احسنت آن را در آرامش نگه داشته اید؛ یکی از کانون های مهم بحران آفرینی سرویس های جاسوسان بین المللی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: حضور ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح اهداف سرویس های جاسوسان بین المللی را زمین گیر کرده است که نه تنها برای امنیت کشور بلکه، بخش مهمی از امنیت نظام بین الملل را در منطقه جنوبشرق ایجاد کرده است.

زینی وند با اشاره به اینکه در دیداری که با برخی از سفرای اروپایی در کرمان داشتم عنوان کردم که در قاموس ایرانیان مردانگی فرهنگ مهم است و شما باید از این فرهنگ درس بگیرید، گفت: اگر ارتش و سپاه  ما یکی شب در مرزهای جنوبشرق و شمال غرب چشمانشان را بندد بر تزانزیت مواد مخدر، اروپایی ها خواب ندارند.

استاندار کرمان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران سردار بزرگی را به بزرگی عالم انسانیت همانند سردار سپهبد شهید سلیمانی با جان دادن در راه شرف و انسانیت از دست داده است.

وی با تأکید بر اینکه نسل جوان باید در فضای مجازی با هم نسل های خود ارتباط برقرار کنند و این آموزه ها را به دل جوانان اروپایی برسانند، بیان کرد: افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است که نیروهای نظامی آن باعث ثبات بین المللی برای بشریت هستند و سردار سلیمانی در جبهه مقاومت همه وجود خود را برای انسانیت گذاشت.

این مقام مسئول در خصوص ویژگی های برجسته ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: ارتش مکتبی است و کسی که وارد مدرسه ارتش می شود، درس انسانیت، تدین، دینداری می آموزد و لباس شهادت می پوشد تا ما در رفاه و امنیت باشیم.

زینی وند تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس تربیت مکتبی و اسلامی است که تبعیت امروزشان از فرماندهی کل قوا، تبعیت دینی است و علاوه سلسله مراتب، تبعیت از فرماندهی کل قوا در حکم عبادت است

استاندار کرمان مردمی بودن را ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز کرد: ارتش دوشادوش نیروهای مسلح، نیروهای جهادی و نیروهای مردمی و پیش رو در کنار مردم بوده است.

وی با تأکید بر حرفه ای بودن و مسلط بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران به ادوات نظامی و مسلط به دانش روز دنیا خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ذوب در مردم است و ویژگی های بی نظیری دارد و محبوبیت این نیروی نظامی در دل مردم مثال زدنی است.

انتهای پیام/م




حضور ارتش در کنار نیروهای مسلح؛ اهداف جاسوسان را زمین گیر کرده است/ نیروهای نظامی ایران موجب ثبات بین المللی برای بشریت هستند

منبع:آرمـان
? حضور ارتش در کنار نیروهای مسلح؛ اهداف جاسوسان را زمین گیر کرده است/ نیروهای نظامی ایران موجب ثبات بین المللی برای بشریت هستند