حضور آگاهانه در انتخابات خنثی کننده توطئه هاست

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: ما باید نسبت‌به انتخابات پیش‌رو حساس باشیم و احساس مسئولیت کنیم، زیرا حضور پرشور توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند. مهدی بازمانده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» در خصوص برگزاری انتخابات زودهنگام و فقدان رئیس جمهور مردمی عنوان کرد: دولت آیت‌الله رئیسی برای جامعه اسلامی […]

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: ما باید نسبت‌به انتخابات پیش‌رو حساس باشیم و احساس مسئولیت کنیم، زیرا حضور پرشور توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

مهدی بازمانده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» در خصوص برگزاری انتخابات زودهنگام و فقدان رئیس جمهور مردمی عنوان کرد: دولت آیت‌الله رئیسی برای جامعه اسلامی یک دولت پرتلاش در جهت رفع محرومیت‌های اجتماعی بود.

بازمانده حرکت پرقدرت در مسیر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای دستیابی به قله‌های پیشرفت را از انتظارات ملت ایران دانست و گفت: بی‌شک رئیس جمهور بعدی با قدرت راه ناتمام شهید جمهور محبوب و مردمی را با برداشتن گام‌هایی استوار ادامه خواهد داد.

وی اذعان کرد: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، در سخنرانی‌های مختلف ضمن بیان خصوصیات فرد اصلح بر حضور حداکثری مردم تاکید داشته‌اند که این بیانات چراغ روشنی برای همگان است.

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: توانایی مدیریت اجرائی کشور، معتقد به قانون اساسی، دارا بودن روحیه مقاوم در برابر دشمنان، با برنامه، با تدبیر و با حکمت بودن، کاری، مردمی، مقاوم، ارزشی، باتدبیر و قانون‌مدار بودن و درد مردم را حس کردن از جمله خصوصیات رئیس جمهور اصلح در کلام رهبری است.

وی افزود: رهبر انقلاب، انتخابات را در کشور مسابقه‌ای برای خدمت عنوان کردند؛ نه رقابتی برای کسب قدرت و ایشان همچنین در سخنرانی دیگری علاج دردهای مزمن کشور را در پرشور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم دانسته‌اند.

بازمانده به خصوصیات شهید رئیسی اشاره و تصریح کرد: ایشان جهادگونه خود را خادم مردم می‌دانست و با ایمان، تقوی الهی و ولایتمداری در منصب‌های مختلف ایفای نقش کرد، باید خصوصیات بارزشان سرلوحه کار رئیس جمهور آینده هم باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه ما باید نسبت‌به انتخابات پیش‌رو حساس باشیم و احساس مسئولیت کنیم، گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات خنثی‌سازی توطئه‌های مختلف دشمنان است و مردم با حضور پرشور در صحنه‌ انتخابات برای دفاع از نظام و ارزش‌های والای آن به میدان می‌آیند و وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب به نمایش می‌گذارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیداست در سایه حضور چشم‌گیر مردم شاهد رقابت کاندیدها باشیم و با انتخاب آگاهانه فردی اصلح را برای پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم انتخاب کنیم.

حضور آگاهانه مردم در انتخابات، خنثی‌سازی توطئه‌هاست

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? حضور آگاهانه مردم در انتخابات، خنثی‌سازی توطئه‌هاست