حسن یزدانی یک میلیاردی نشد!

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، درحالیکه پیش از این کامران قاسم‌پور با قراردادی ۸۰۰ میلیونی با هوتن قائمشهر رکورددار لیگ برتر کشتی محسوب می‌شد، حالا حسن یزدانی نیز با همین رقم به عضویت تیم صنایع مازندران درآمده است. یزدانی هرچند که در بلگراد برخلاف اسلو نتوانست پیروزی مقابل دیوید تیلور آمریکایی را تکرار کند، […]

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، درحالیکه پیش از این کامران قاسم‌پور با قراردادی ۸۰۰ میلیونی با هوتن قائمشهر رکورددار لیگ برتر کشتی محسوب می‌شد، حالا حسن یزدانی نیز با همین رقم به عضویت تیم صنایع مازندران درآمده است.

یزدانی هرچند که در بلگراد برخلاف اسلو نتوانست پیروزی مقابل دیوید تیلور آمریکایی را تکرار کند، اما با کسب هشتمین مدالش در مسابقات جهانی رکورد جدیدی را در کشتی ایران از آن خود کرد و بالاتر از جهان پهلوان تختی و حمید سوریان که ۷ مدال جهانی و المپیک را در کارنامه داشتند، قرار گرفت.

باتوجه به اینکه کامران قاسم‌پور امسال هم توانست پیروزی سال گذشته‌اش مقابل جی‌دن کاکس را تکرار کرده و بار دیگر صاحب نشان طلای جهانی شود، قابل پیش‌بینی بود که قرارداد مالی خوبی در لیگ برتر در انتظارش باشد. او سال گذشته هم با قراردادی ۴۰۰ میلیونی به عضویت تیم صنایع درآمده بود، هرچند همکاری آنها با هم فرجام خوبی نداشت.

باوجودی که به نظر می‌رسید کامران قاسم‌پور صاحب بالاترین رقم قرارداد در بین آزادکاران باشد، اما حسن یزدانی هم قراردادی ۸۰۰ میلیونی با صنایع بست.

همانطور که پیش از این خبر داده بودیم، مرد ۸ مداله کشتی ایران در تیم فامیل دورش رضا یزدانی کشتی خواهد گرفت. او برای سه کشتی با تیم صنایع این قرارداد را امضا کرده است.

پیش از این صحبت از قرارداد بیش از یک میلیاردی بود، که اگر این اتفاق رخ می‌داد همچنان قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو صاحب بالاترین رقم قرارداد در لیگ همچون سال‌های اخیر باقی می‌ماند که حالا با قرارداد ۸۰۰ میلیونی، او هم اندازه قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جهان در اسلو و بلگراد، قرارداد بسته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/




حسن یزدانی یک میلیاردی نشد!

منبع:آنـــا
? حسن یزدانی یک میلیاردی نشد!