حزب‌الله همچنان مقاوم و رشد خواهد کرد | اخبار سیاسی

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بعد از شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان شاهد هستیم درگیری‌ها و کوبیدن مراکز صهیونیست از سوی حزب‌الله همچنان ادامه دارد، این مهم به این معناست که حزب‌الله همچنان زنده است، از درون خود می‌جوشد و رشد می‌کند. حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شیخ‌بهایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی […]



نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بعد از شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان شاهد هستیم درگیری‌ها و کوبیدن مراکز صهیونیست از سوی حزب‌الله همچنان ادامه دارد، این مهم به این معناست که حزب‌الله همچنان زنده است، از درون خود می‌جوشد و رشد می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شیخ‌بهایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن محکوم کردن حمله و اقدام تروریستی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در بیروت و با عرض تسلیت به‌ شهادت رسیدن شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و هم‌رزمانش گفت: جنگ بین حق و باطل از اول تاریخ وجود داشته و تا قیامت ادامه دارد که در این مسیر ما سمت درست تاریخ در طرف حق در مقابل مستکبران، ظالمان و زورگویان قرار داریم.

 
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تجلی جنگ بین حق و باطل در زمان ما، در مسئله فلسطین است که تمام مستکبرین عالم یک طرف و تمام مستضعفین و حق‌جویان عالم در سمت دیگر قرار گرفته‌اند و صحنه این جنگ در غزه و لبنان است.
 
امام جمعه موقت کرمان اظهار کرد: در طول سالیان گذشته حزب‌الله لبنان که از یک گروه کوچک تشکیل شده بود به یک لشکر عظیم با پیچیدگی‌های ویژه خود تبدیل شد و در جنبه‌های علمی، عملیاتی، معنوی، ساخت سلاح و غیره رشد کرد که این رشد و پیشرفت را مدیون تلاش، کوشش و مجاهدت‌های سید حسن نصرالله است.
 
وی ابراز کرد: ۳۲ سال پیش، بعد از شهادت شهید سید عباس موسوی، سید حسن نصرالله مسئولیت حزب‌الله لبنان را به‌ عهده گرفت و به خوبی این جریان را پیش برد و در جنگ‌های ۳۳ روزه و هشت روزه در جنوب لبنان خوش درخشید و در این عرصه توانست مدیریت، اخلاص و از خودگذشتگی خود را به‌خوبی نشان دهد و در مسیر امام حسین علیه‌السلام حرکت کرد و به یک چهره محبوب، پرنفوذ، عالم دینی اسلامی، مجاهد خستگی‌ناپذیر، مدیری مدبر و سیاست‌مدار شجاع تبدیل شد. 
 
شیخ‌بهایی عنوان کرد: دشمن گمان می‌کند که یک جریان وابسته به شخص است. درست است که یک شخص، جریانب را ایجاد می‌کند؛ اما آن جریان دیگر وابسته به شخص نخواهد بود و از درون خود می‌جوشد. هر چه شهید از این انقلاب گرفتند، بلافاصله افراد دیگر جایگزین شدند.
 
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در دوران انقلاب ما با صحنه‌های سختی روبه‌رو بودیم، زمانی که شهید بهشتی را با ۷۲ تن از همراهانش به‌ شهادت رساندند، بلافاصله جای آنان پر شد، زمانی که رئیس جمهور و نخست وزیر را ترور کردند، کار متوقف نشد. بزرگ‌ترین مسئله‌ای که در انقلاب ما اتفاق افتاد رحلت امام خمینی (ره) بود که دشمنان برای بعد از رحلت ایشان بسیار آرزوها داشتند، اما بلافاصله جا معمار کبیر انقلاب پر شد.
 
وی با تاکید بر اینکه شهید سید حسن نصرالله، بسیار شخصیت ممتاز و تاثیر‌گذاری بود، خاطرنشان کرد: بعد از شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان شاهد هستیم درگیری‌ها و کوبیدن مراکز صهیونیست از سوی حزب‌الله همچنان ادامه دارد، این مهم به این معناست که حزب‌الله همچنان زنده است، از درون خود می‌جوشد، و رشد می‌کند. 
 
انتهای خبر/م


حزب‌الله همچنان مقاوم و رشد خواهد کرد

منبع:آرمـان
? حزب‌الله همچنان مقاوم و رشد خواهد کرد