حریق منزل مسکونی در کرمان در پی دپوی سوخت قاچاق

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مهار یک آتش‌سوزی ناشی از انفجار سوخت انبار شده در یک منزل مسکونی واقع در بلوار فرزانگان خبر داد. ابراهیم بابایی ظهر امروز ۳۱ تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز پس از تماس شهروندان با سامانه «١٢۵»، نیروهای امدادونجات سازمان آتش‌نشانی، به‌همراه دو دستگاه […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مهار یک آتش‌سوزی ناشی از انفجار سوخت انبار شده در یک منزل مسکونی واقع در بلوار فرزانگان خبر داد.

ابراهیم بابایی ظهر امروز ۳۱ تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز پس از تماس شهروندان با سامانه «١٢۵»، نیروهای امدادونجات سازمان آتش‌نشانی، به‌همراه دو دستگاه خودروی اطفاء حریق، به محل حادثه اعزام شدند و با مهار سریع این آتش‌سوزی گسترده، طی ۲۰ دقیقه، از پیشروی آن و بروز خطرات گسترده پیشگیری کردند.

وی علت اصلی این آتش‌سوزی را انفجار یک مشک سوخت ۲۰۰ لیتری برشمرد و اظهار کرد: در این منزل در مجموع ۳۰۰ لیتر بنزین قاچاق و انبارشده در مشک و گالن وجود داشت.

رئیس سازمان آتش نشانی کرمان با اشاره به اینکه این حادثه مصدومی نداشت، تصریح کرد: قاچاق سوخت و حوادث ناشی از انبار سوخت قاچاق، یکی از خطرات برای شهروندان و یکی از مشکلات سازمان آتش‌نشانی است.

انتهای پیام


حریق منزل مسکونی در کرمان در پی دپوی سوخت قاچاق

منبع: ایـسنا
? حریق منزل مسکونی در کرمان در پی دپوی سوخت قاچاق