حرکت سازمان بازرسی بر مبنای شناسایی گلوگاه‌های فساد است

بازرس کل استان کرمان، گفت: حرکت سازمان بازرسی در تمامی ادوار بر مبنای شناسایی گلوگاه‌های فساد و مبارزه با ویژه خواران بوده است. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، دادخدا سالاری صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان به مناسبت ۱۹ مهرماه، […]

بازرس کل استان کرمان، گفت: حرکت سازمان بازرسی در تمامی ادوار بر مبنای شناسایی گلوگاه‌های فساد و مبارزه با ویژه خواران بوده است.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، دادخدا سالاری صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان به مناسبت ۱۹ مهرماه، سالروز تاسیس سازمان بازرسی، اظهار داشت: صیانت از حقوق بیت‌المال وظیفه اصلی سازمان بازرسی است.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی براساس اصل ۱۷۴ قانون اساسی، برنامه‌های خود را در حوزه‌های پیشگیری، نظارت حین اقدام (مصون‌سازی و ارتقای توان مدیریتی مدیران) و اقدامات سلبی متمرکز کرده است، گفت: از این رو بخش اندکی از موارد در این سازمان، منجر به تشکیل پرونده می‌شود.

بازرس کل استان کرمان، با اشاره به اینکه حرکت سازمان بازرسی در تمامی ادوار بر مبنای شناسایی گلوگاه‌های فساد و مبارزه با ویژه خواران بوده است، افزود: در راستای پیشگیری از وقوع جرم در بیش از ۹۰ درصد موارد، تذکراتی جهت اصلاح امور به مدیران داده می‌شود.

وی بیان کرد: در مسیر اجرای وظایف قانونی سازمان بازرسی همواره تلاش شده است که به عنوان راهنما و پشتیبان مدیران به نحوی اقدام کنیم که ضمن رعایت چارچوب‌های قانونی، فعالیت‌های توسعه‌ای با سرعت و دقت انجام شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، نیز در این دیدار، اظهار داشت: سازمان بازرسی بر اساس مفاد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، حفاظت و صیانت از سرمایه‌های عظیم مادی، معنوی و نیروی انسانی را بر عهده دارد و از این رو، رسالتی خطیر و جهادی بر عهده این سازمان قرار گرفته است.

وی خدمت در سازمان بازرسی را اقدامی مقدس و جهادگونه برشمرد و گفت: تلاشگران این حوزه، مجاهدان فی سبیل الله هستند که همواره برای اصلاح امور و پیشگیری از مفاسد گام بر می‌دارند و خروجی کار سازمان بازرسی در حوزه‌های مختلف اثربخش بوده و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/۵۱۱/




حرکت سازمان بازرسی بر مبنای شناسایی گلوگاه‌های فساد است

منبع: تسنــیم
? حرکت سازمان بازرسی بر مبنای شناسایی گلوگاه‌های فساد است