حذف‌ پذیرش دانشجویان شبانه قطعی نیست

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر حذف رشته‌های شبانه این دانشگاه گفت: پیشنهاد دادیم اما این موضوع تا انتشار دفترچه انتخاب رشته به‌صورت قطعی نیست.   به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛حسین اکبری اظهار کرد: طی پیشنهادی به سازمان سنجش، پذیرش شبانه در رشته‌های کارشناسی و […]



رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر حذف رشته‌های شبانه این دانشگاه گفت: پیشنهاد دادیم اما این موضوع تا انتشار دفترچه انتخاب رشته به‌صورت قطعی نیست.

 

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛حسین اکبری اظهار کرد: طی پیشنهادی به سازمان سنجش، پذیرش شبانه در رشته‌های کارشناسی و کارشناسی‌ارشد دانشگاه شهید باهنر کرمان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ صفر شده است و این به معنای حذف کد رشته‌ها نیست.

وی تصریح کرد: علت حذف‌پذیرش دانشجویان رشته‌های شبانه افزایش دانشجویان سنواتی، مشکلات خوابگاهی، اسکان، غذا و ایاب‌وذهاب به‌ویژه برای دانشجویان غیربومی است.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: البته تصمیم گرفته شده در رشته‌های شبانه‌ای که آمار پذیرش صفر می‌شود به آمار پذیرش دانشجویان روزانه آن رشته اضافه شود.

وی تأکید کرد: پذیرش دانشجویان در دوره روزانه، کیفیت آموزش را بالا می‌برد و مشکلاتی نظیر تهیه خوابگاه و اسکان و سایر هزینه را نیز ندارد.

اکبری خاطرنشان کرد: البته پیشنهاد صفرشدن پذیرش دانشجویان شبانه فقط برای سال تحصیلی جدید است و از سال آینده پذیرش دانشجویان شبانه با عدد مشخص انجام می‌شود.

وی گفت: دانشگاه باهنر پیشنهاد حذف‌پذیرش دانشجویان شبانه را ارائه کرده و ممکن است در دفترچه‌های سازمان سنجش این تغییرات اعمال نشود و مثل روال قبلی پذیرش دانشجویان شبانه را داشته باشیم.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان یادآور شد: باید صبر کنیم پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی و کارشناسی‌ارشد در شهریورماه و انتشار دفترچه انتخاب رشته، ببینیم که وضعیت پذیرش در رشته‌های شبانه به چه ترتیب است تا بر همان اساس عمل کنیم.
 
منبع:نذیر کرمان

انتهای خبر/بارانی


حذف‌ پذیرش دانشجویان شبانه قطعی نیست

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? حذف‌ پذیرش دانشجویان شبانه قطعی نیست