حجم ورودی پرونده‌های حقوقی به مراجع قضائی کرمان نگران کننده است | خبر کرمان

کرمان_رئیس کل دادگستری استان کرمان حجم ورودی پرونده‌های حقوقی به مراجع قضائی این استان را نگران کننده عنوان کرد. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی، صبح شنبه در بازدید از شعب محاکم حقوقی و قضائی شهر کرمان با بیان اینکه ماهانه متوسط ورودی پرونده‌ها به شعب حقوقی استان کرمان بیش از […]



کرمان_رئیس کل دادگستری استان کرمان حجم ورودی پرونده‌های حقوقی به مراجع قضائی این استان را نگران کننده عنوان کرد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی، صبح شنبه در بازدید از شعب محاکم حقوقی و قضائی شهر کرمان با بیان اینکه ماهانه متوسط ورودی پرونده‌ها به شعب حقوقی استان کرمان بیش از ۲۵۰ فقره است، گفت: حجم ورودی پرونده‌های حقوقی به مراجع قضائی استان کرمان نگران کننده می‌باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود با راه اندازی دادگاه‌های صلح در سراسر استان، از حجم ورودی پرونده‌ها به دادگاه‌های حقوقی کاسته شود.

وی با بیان اینکه ۱۹ شعبه حقوقی در مرکز استان کرمان دایر هستند، گفت: موجودی برخی از شعب حقوقی بالا است و لازم است پرونده‌های مسن و کثیر الشاکی در اولویت رسیدگی قرار بگیرند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت ارتقای تجهیزات و زیرساخت‌های لازم اداری در شعب تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه دستگاه قضائی است و حفظ جایگاه و تکریم و اهمیت به منابع انسانی مورد تاکید ریاست معزز قوه قضائیه و در دستور کار مسئولان قضائی قرار دارد.

کد خبر ۶۲۴۷۰۹۶


حجم ورودی پرونده‌های حقوقی به مراجع قضائی کرمان نگران کننده است

منبع: مــهر
? حجم ورودی پرونده‌های حقوقی به مراجع قضائی کرمان نگران کننده است