حجم خدمات عظیم پلیس کمتر دیده می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، با بیان اینکه پلیس ماموریت‌های زیادی دارد گفت: نیروی انتظامی یک مجموعه خدوم است که انصافاً حجم خدمت آنها کمتر دیده می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در دیدار سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان، با گرامیداشت […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، با بیان اینکه پلیس ماموریت‌های زیادی دارد گفت: نیروی انتظامی یک مجموعه خدوم است که انصافاً حجم خدمت آنها کمتر دیده می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در دیدار سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از نیروهای فراجا در استان سیستان و بلوچستان و شهدای ارتش در حمله ناجوانمردانه اسرائیل، اظهار داشت: از همه نیرو‌های مسلح کشور تشکر و قدردانی می‌کنیم که برای کشور امنیت آفریدند.

وی با بیان اینکه پلیس ماموریت‌های زیادی دارد و در هر حوزه کارهای بزرگی برای آسایش و آرامش مردم انجام می‌شود، گفت: نیروی انتظامی یک مجموعه خدوم است که انصافاً حجم خدمت آنها کمتر دیده می‌شود و در واقع محصول خدمات پلیس در کشور آرامش و امنیت برای جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، با بیان اینکه ایثار و گذشت تا مرحله تقدیم جان بارها از سوی نیرو‌های فراجا دیده شده است، افزود: تقریباً هر روز شهیدی از نیروی انتظامی تقدیم نظام مقدس اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس هر لحظه در تلاش برای ایجاد امنیت در داخل کشور است، بیان کرد: پلیس در تمام ماموریت‌های خود نیازمند همکاری توده مردم است و با مردم کارها به نتیجه می‌رسد.

کشف بالغ بر ۱۳۲۱ میلیارد تومان جرائم اقتصادی در استان کرمان

علیدادی سلیمانی، با بیان اینکه باید بستری فراهم شود که بخشی از کشفیات سوخت قاچاق در همان مبدأ کشف در جهت نیازهای کشور مصرف شود، گفت: جابه‌جایی سوخت قاچاق کشف شده مشکلات خودش را دارد و البته حادثه آفرین است.

وی با اشاره به اینکه کرمان استان پهناوری است و همین وسعت، کار پلیس را سخت می‌کند، ادامه داد: البته هر چه کارها بزرگ‌تر و خدمت بیشتر باشد، قطعاً اجر و پاداش آن نزد خداوند نیز بیشتر است.

انتهای پیام/۵۱۱/




حجم خدمات عظیم پلیس کمتر دیده می‌شود

منبع: تسنــیم
? حجم خدمات عظیم پلیس کمتر دیده می‌شود