حجت‌الاسلام رفیعی: اخلاص شهید سلیمانی او را ماندگار و محبوب دل‌ها کرد

گروه استان‌ها- استاد حوزه علمیه قم گفت: جهان در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی خروشید و اخلاص شهید سلیمانی او را ماندگار، محبوب دل‌ها و عاقبت به‌خیر کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی شامگاه شنبه در آخرین شب عزاداری ایام فاطمیه (س) در بیت الزهرای حاج قاسم […]

گروه استان‌ها- استاد حوزه علمیه قم گفت: جهان در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی خروشید و اخلاص شهید سلیمانی او را ماندگار، محبوب دل‌ها و عاقبت به‌خیر کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی شامگاه شنبه در آخرین شب عزاداری ایام فاطمیه (س) در بیت الزهرای حاج قاسم که با حضور خانواده شهید سلیمانی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شد اظهار داشت: امام علی(ع) می‌فرماید مؤمن مرتب باید از عاقبت خود بترسد.

وی با بیان اینکه قبل از هر خواسته‌ای از خداوند، نخست ظرفیت داشتن آن را از خدا بخواهید گفت: شهید سلیمانی گفت “شرط شهید شدن، شهید زندگی کردن است” یعنی باید اول ظرفیت شهید شدن را پیدا کنید.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بالاترین نمونه بدبخت شدن شیطان است و امیرالمومنین(ع) فرمود “شیطان عبادات زیادی داشت” ادامه داد: افراد زیادی در رکاب پیامبر(ص) شمشیر می‌زدند و از صحابه بودند اما منحرف شده و عاقبت به‌خیر نشدند.

وی با بیان اینکه اخلاص شهید سلیمانی بود که او را ماندگار و محبوب دل‌ها کرد افزود:شهید سلیمانی عامل به قرآن بود؛ بعضی‌ها فقط قرآن می‌خوانند اما او عمل می‌کرد.

رفیعی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی پذیرفته شد بیان کرد: این در حالی است که خیلی‌ها ادعا داشتند و امروز به تئوریسین‌های انقلاب تبدیل شدند اما شهید سلیمانی قبول شد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه پنج عامل برای عاقبت به‌خیری مطرح شده گفت: پیامبر(ص) فرمود “خدا اگر کسی را دوست داشته باشد قبل از مرگ او را پاک می‌کند” و نمونه این عاقبت به‌خیری “حر” است که شهادت در راه امام حسین(ع) گناهانش را پاک کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه برای عاقبت به‌خیری خود دعا کنید و دعای ۱۱ صحیفه سجادیه خیلی برای عاقبت به‌خیری اثر دارد افزود: پیامبر(ص) فرمود “چیزی که انسان را عاقبت به‌خیر می‌کند محبت به امیرالمومنین(ع) است.”

آخرین شب عزاداری ایام فاطمیه (س) در بیت الزهرای حاج قاسم به روایت تصویر
مرد میدان| روایت تسنیم از حال‌وهوای اربعینی کرمان/ بی‌قراری مردم در سوگ “حاج قاسم” + فیلم
سرلشکر سلامی: مسیر “جهاد” حاج قاسم را با عزت ادامه می‌دهیم/ اجازه نفوذ دشمن را به سرزمین‌های اسلامی نخواهیم داد + فیلم

عضو هیئت‌ علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه شهید سلیمانی محب امیرالمومنین(ع) و عاشق اهل‌بیت(ع) بود ادامه داد: حاج قاسم عامل به سیره ائمه اطهار(س) بود و محبت داشت.

وی با اشاره به اینکه امام صادق(ع) فرمود نعمت‌های خدا را در گناه صرف نکنید و زبان، چشم و گوش را که نعمت خدا است در مسیر گناه صرف نکنید افزود: خدا ستار است و می‌پوشاند اما به ستار بودن خداوند مغرور نشوید.

رفیعی با بیان اینکه امام صادق (ع) فرمود به هر که از ما اهل‌بیت(ع) یاد می‌کند احترام بگذارید یادآور شد: جهان در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی خروشید و حاج قاسم آداب عاقبت به‌خیری را رعایت کرد و پاکیزه پذیرفته شده و عاقبت به‌خیر شد.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




حجت‌الاسلام رفیعی: اخلاص شهید سلیمانی او را ماندگار و محبوب دل‌ها کرد

منبع: تسنــیم
? حجت‌الاسلام رفیعی: اخلاص شهید سلیمانی او را ماندگار و محبوب دل‌ها کرد