حجت‌الاسلام مومنی: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب عمل است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مسئولان سربازی ولایت را از حاج قاسم و شهدا یاد بگیرند، گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب عمل است و مسئولان باید پاسخگوی خون شهیدان و صبوری خانواده شهدا باشند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی امشب سی‌ و‌ ششمین یادواره […]

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مسئولان سربازی ولایت را از حاج قاسم و شهدا یاد بگیرند، گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب عمل است و مسئولان باید پاسخگوی خون شهیدان و صبوری خانواده شهدا باشند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی امشب سی‌ و‌ ششمین یادواره سردار شهید حاج یونس زنگی‌آبادی و همرزمانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب عمل است و مسئولان باید پاسخگوی خون شهیدان و صبوری خانواده شهدا باشند.

وی با بیان اینکه شهید هیچ تعلقی به دنیا نداشته و خود را برای رسیدن به خدا آماده کرده است، گفت: حاج قاسم به دنبال پست و عناوین نبود و عناوینی چون سردار و سرتیپ را به او دادند و او خودش را فقط سرباز ولایت می‌دانست.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خوشا به حال کسی که تا آخر با ولایت ماند، افزود: حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود اصرار می‌کند که مبادا ولایت را تنها بگذارید و این در حالی است که شاهد هستیم دشمن با تمام وجود ولایت را می‌زند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی مسئولان بی‌کفایت هم جاخالی می‌دهند تا تیر دشمن مستقیم به ولایت اصابت کند، بیان کرد: دشمن می‌داند دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی ولایت است و از این رو رهبری و ولایت را هدف گرفته است.

مومنی با بیان اینکه دشمن حاج قاسم سلیمانی را ترور کرد، اما دید که ما حاج قاسم‌ها داریم، گفت: دشمن بداند تا دلش بخواهد ما حاج قاسم‌ها و حاج یونس‌ها داریم و تسلیم دشمن نخواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه شهدا اهل بکا و گریه بر اهل‌بیت(ع) بودند، افزود: دشمن برای ناامیدی ما به میدان آمده است و ما باید هوشیار باشیم و جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری را جدی بگیریم؛ نکند چند سال بگذرد و مانند بقیه کارها بگوییم “دیدی حضرت آقا چند سال پیش به این موضوع تاکید داشتند.”

کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه اگر مدافعان حرم نبودند، معلوم نبود امروز چه بر سر ما آمده بود و شهیدان مدافعان حرم جلوی دشمن در بیرون از مرزها ایستادند، ادامه داد: دشمن دید با تحریم و جنگ نمی‌تواند جلوی ملت ما بایستد و با فتنه و اغتشاشات جنگ را علیه ما آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا نمی‌گذارد دشمن به اهداف شوم خود برسد، گفت: استخوان‌هایی از شهدا که بعد از سال‌ها از زیر خاک بیرون می‌آورند، گنج‌هایی هستند که برای بیداری ما می‌آیند؛ از شهدا بخواهید که برای ما دعا کنند تا به کار ولایت بیاییم، بخواهید ما را سرباز ولایت قرار دهند، نه سربار ولایت شویم.

مومنی با بیان اینکه بعضی‌ها در این کشور نه تنها سربازی نمی‌کنند و ادعا دارند، حتی سربار ولایت هم هستند، افزود: مسئولان سربازی ولایت را از حاج قاسم یاد بگیرند، از شهدا یاد بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حاج یونس زنگی‌آبادی می‌دانست شهید می‌شود و امکان شناسایی او نیز سخت است، بیان کرد: این شهدا چه معامله‌ای با خدای خود کردند که از مرگ و لحظه مرگ خود خبر داشتند، شهدا دنیای بعد از مرگ را چگونه دیدند؟

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه شهدا به تاسی از امام حسین(ع) و یارانش در عاشورا خدایی شدند، گفت: دشمن بدن شهید سلیمانی را تکه تکه کرد که هیچ اثری از او نباشد، اما آیا حاج قاسم فراموش شد و مردم هم بدانند که امروز تنها راه رسیدن به سعادت و رستگاری ادامه دادن راه شهدا است.

به گزارش تسنیم، سی‌ و‌ ششمین یادواره سردار شهید حاج یونس زنگی‌آبادی و همرزمانش با برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی از جمله پخش کلیپ، مرثیه‌سرایی و عزاداری هیئات مذهبی شهر زنگی‌آباد همراه بود.

انتهای پیام/۵۱۱/




حجت‌الاسلام مومنی: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب عمل است

منبع: تسنــیم
? حجت‌الاسلام مومنی: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب عمل است