حال عمومی مصدومان تصادف دانش‌آموزان منطقه راین مساعد است | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه راین گفت: حال عمومی مصدومان این حادثه خوب است و همه دانش‌آموزان بعد از معاینات و بررسی‌های پزشکی ترخیص می‌شوند. حمدالله رحیمی امروز ۳۰ مهرماه پیگیر روند درمان دانش‌آموزان مصدوم تصادف پراید با یک دستگاه وانت در بیمارستان شهید باهنر کرمان شد. وی با اشاره به اینکه […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه راین گفت: حال عمومی مصدومان این حادثه خوب است و همه دانش‌آموزان بعد از معاینات و بررسی‌های پزشکی ترخیص می‌شوند.

حمدالله رحیمی امروز ۳۰ مهرماه پیگیر روند درمان دانش‌آموزان مصدوم تصادف پراید با یک دستگاه وانت در بیمارستان شهید باهنر کرمان شد.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز یک دستگاه پراید حامل دانش آموزان دختر منطقه راین با یک دستگاه خودروی وانت تصادف کرد، گفت: حال عمومی همه مصدومان مناسب گزارش شده و پس از ارزیابی و بررسی بیشتر در بیمارستان باهنر تا پایان امروز ترخیص می‌شوند.

بنابراین گزارش، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان، رؤسای ادارات ارزیابی عملکرد و اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان به همراه مدیر آموزش و پرورش منطقه راین برای عیادت و بررسی روند درمان این دانش آموزان در بیمارستان شهید باهنر کرمان حضور یافتند و روند درمان و خدمت رسانی به این دانش آموزان را بررسی کردند.

به گزارش نذیر کرمان، شهر تاریخی راین در فاصله ۱۰۶ کیلومتری مرکز استان کرمان واقع است.

انتهای پیام


حال عمومی مصدومان تصادف دانش‌آموزان منطقه راین مساعد است

منبع: ایـسنا
? حال عمومی مصدومان تصادف دانش‌آموزان منطقه راین مساعد است