حادثه تروریستی شیراز از ستیزه گری دشمنان با ملت ایران پرده برداشت/ ایجاد ناامنی، خواست دشمنان کشور است

امان الله علیمرادی گفت: حادثه تروریستی حرم شاه چرا در شیراز از جنایتکاری، بی‌رحمی و ستیزه‌گری دشمنان با دین‌، ملت، ایران‌ و انسانیت پرده برداشت. حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: حادثه تروریستی دیروز در حرم مقدس شاه چراع در شیراز از جنایتکاری، بی‌رحمی و ستیزه‌گری دشمنان با […]

امان الله علیمرادی گفت: حادثه تروریستی حرم شاه چرا در شیراز از جنایتکاری، بی‌رحمی و ستیزه‌گری دشمنان با دین‌، ملت، ایران‌ و انسانیت پرده برداشت.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: حادثه تروریستی دیروز در حرم مقدس شاه چراع در شیراز از جنایتکاری، بی‌رحمی و ستیزه‌گری دشمنان با دین‌، ملت، ایران‌ و انسانیت پرده برداشت.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امنیت، اصلی‌ترین نیاز مردم است.مردم شریف ایران خود را قدردان نعمت امنیت و قدردان خدمتگزاران تامین امنیت و نیروهای مسلح می دانند و ناامنی خواست دشمنان کشور است.

وی بیان کرد: جوانان غیور وطن‌دوست کشور قدر امنیت می‌دانند، دشمنان را ناکام می‌کنند و می‌دانند دشمنان سفاک به احدی از این ملت رحم نمی‌کند.

این مقام مسئول ابراز کرد: دشمن می داند که شرط لازم برای سرمایه‌گذاری و ایجاد ثروت، امنیت است و نمی خواهند سرمایه‌ گذاری و ایجاد ثروت در این کشور انجام بگیرد، لذا سعی خواهند کرد با امنیت مقابله کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی افزود: ️از همه‌ انواع ناامنی بدتر، ناامنی اجتماعی و ملی است؛ محیط کار ناامن شود؛ محیط علم ناامن شود؛ محیط دانشجویی ناامن شود و بر کسی پوشیده نمانده که سر نخ اختلال در امنیت کشور، به بیرون از مرزها وصل است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مردم از نیروهای انتطانی و امنیتی و قوه قضائیه انتظار برخورد قاطع با عوامل ناامنی دارند، خاطر نشان کرد: تحریکات، کمک‌ها و حمایت‌های دشمن در ماجرای اخیر کافی است که هر انسان دوست‌دار کشور را در مقابله با دشمنان فعال سازد.

انتهای پیام/م




حادثه تروریستی شیراز از ستیزه گری دشمنان با ملت ایران پرده برداشت/ ایجاد ناامنی، خواست دشمنان کشور است

منبع:آرمـان
? حادثه تروریستی شیراز از ستیزه گری دشمنان با ملت ایران پرده برداشت/ ایجاد ناامنی، خواست دشمنان کشور است