جوان کهنوجی پس از دو ماه از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد

نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از رهایی یک جوان ۱۸ ساله از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت: این گروگانگیری ۶۰ روز پیش اتفاق افتاده بود که در نهایت با پیگیری‌های دستگاه‌های قضایی، نظامی و امنیتی و کمک سران طوایف، فرد ربوده شده از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافت. امید رضائی امروز […]



نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از رهایی یک جوان ۱۸ ساله از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت: این گروگانگیری ۶۰ روز پیش اتفاق افتاده بود که در نهایت با پیگیری‌های دستگاه‌های قضایی، نظامی و امنیتی و کمک سران طوایف، فرد ربوده شده از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافت.

امید رضائی امروز اول مرداد ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بلافاصله پس از اطلاع از یک مورد آدم ربایی، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و سیستم‌های اطلاعاتی وامنیتی و پلیس شهرستان کهنوج قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه هویت آدم‌ربایان مشخص و پس از انجام یکسری تحقیقات معلوم شد که علت این گروگان‌گیری مسائل مالی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج اعلام کرد: متهمان فرد ربوده شده را به یکی از استان‌های مرزی انتقال داده بودند و در نهایت با پیگیری‌های دستگاه قضایی و استفاده از  ظرفیت مصلحان و سران طوایف، فرد ربوده شده با سلامت کامل جسمی از چنگال آدم ربایان رهایی یافت.

وی بیان کرد: در این رابطه چند متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر متهمان صادر شده است.

انتهای پیام


جوان کهنوجی پس از دو ماه از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد

منبع: ایـسنا
? جوان کهنوجی پس از دو ماه از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد