جوانان موتور محرکه بسیج هستند

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: در ذات بسیج جوان و جوانی را می‌بینید و موتور محرکه بسیج همین جوانان هستند. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد. امام جمعه کرمان: جوانان موتور محرکه بسیج هستند حجت‌الاسلام […]

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: در ذات بسیج جوان و جوانی را می‌بینید و موتور محرکه بسیج همین جوانان هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

امام جمعه کرمان: جوانان موتور محرکه بسیج هستند

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه‌کرمان در خطبه اول نماز جمعه امروز پس از سفارش به تقوای الهی گفت: راه سرافرازی بعد از مرگ رعایت تقوای الهی و دیدن خداوند در تمام صحنه‌های زندگی است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که راه فراری از مرگ وجود ندارد، بیان کرد: کم‌فروشی در کار، تجاوز به حقوق دیگران و تخلف در معاملات می‌تواند برای ما گرفتاری بزرگی درست کند.

امام جمعه کرمان عنوان کرد: کسانی هستند که وقتی از مردم چیزی می‌خرند سعی می‌کنند پیمانه کامل باشد و چیزی کم نمی‌گذارند اما وقتی می‌خواهند چیزی بفروشند کم‌فروشی را در دستور کار خود قرار می‌دهند که قرآن با عنوان مطففین از آن‌ها یاد کرده است.

وی در ادامه با اشاره به بحث حسابرسی دقیق در قیامت گفت: در آن روز عظیم همه در پیشگاه خدا حسابرسی می‌شوند و همان کسی که در دنیا لحظه به لحظه فعل و انفعالات ما را رصد می‌کرد، ناظر است و همه بازخواست خواهند شد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی افزود: خداوند تبارک و تعالی از همه عملکردی که در طول عمر به جای گذاشته‌ایم سوال خواهد کرد.

وی ادامه داد: گاهی فردی که از ما سوال می‌کند می‌خواهد ما را بسنجد؛ مثل سؤال معلم در مدرسه که معلم سطح ما را نمی‌داند، اما گاهی سوال‌کننده همه چیز را می‌داند؛ سوال قیامت از نوع دوم است، جنبه روانی دارد و می‌خواهد طرف را متوجه کند که در چه جایگاهی است.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه امروز شهادت دکتر فخری‌زاده، بزرگ‌داشت شیخ مفید، رحلت حجت‌الاسلام شاکری، حجت‌الاسلام تویسرکانی، سال‌گرد حجت‌الاسلام جعفری و شهادت جان‌گداز حضرت زهرا(س) را تسلیت گفت.

امام جمعه کرمان در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج بسیار سرنوشت‌ساز و عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و در سه ضلع بسیار قابل توجه توانسته بزرگ‌ترین حرکت‌های اجتماعی را رقم بزند.

وی بیان کرد: اولین ضلع عبارت‌ است‌ از ایمان و تقوا در خط امامین انقلاب و خدمت به مردم در صحنه‌های مختلف که این نوع حرکت همیشه در تاریخ خواهان فراوان دارد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی مطرح کرد: ضلع دیگر بسیج این است که در ذات بسیج جوان و جوانی را می‌بینید اگر چه افرادی هم هستند که سنی از آن‌ها گذشته و بسیجی هستند اما موتور متحرکه بسیج جوانان هستند و خواستگاه بسیج جوان و جوانی است.

وی تصریح کرد: ضلع سوم هدف بلند بسیج است؛ هدفی که با نگاه بسیجی آزادگی و حریت را به دنیای امروز تزریق می‌کند و مروج آزادگی و استکبارستیزی است.

امام جمعه کرمان با اشاره به روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین مطرح کرد: در شرایطی این روز را گرامی‌ می‌داریم که غزه همه توجه جهان را به خود جلب کرده و مسئله اول جهان شده است.

وی توجه به چند محور مبارزه حماس و مردم فلسطین را قابل توجه دانست و گفت: دنیا بداند رژیم جعلی شعار می‌داد تا حماس را نابود نکنم دست بر نمی‌دارم اما امروز حماس با قدرت و افتخاری که در مبارزه به دست آورده در یک طرف میز مذاکره برای آتش‌بس به رسمیت شناخته شده و نشسته است و نشان داد حرف اسرائیل شعاری توخالی بوده و این دستاوردی بزرگی است.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی عنوان کرد: هیمنه رژیم غاصب را گروهی مجاهد و مبارز در هم شکستند؛ نه فقط هیمنه رژیم جعلی بلکه حماس هیمنه آمریکا و غرب را هم درهم شکست و به فضل خدا در آینده نزدیک آزادی‌خواهان جهان پیروزی مردم مبارز و مجاهدان فلسطین را جشن خواهند گرفت.

درحال تکمیل…..




جوانان موتور محرکه بسیج هستند

منبع:آرمـان
? جوانان موتور محرکه بسیج هستند