جوانان غیور کشور دشمنان را ناکام خواهند گذاشت/ مردم از قوه قضائیه انتظار برخورد قاطع با عوامل ناامنی دارند

امان الله علیمرادی گفت: تحریکات، کمک‌ها و حمایت‌های دشمن در ماجرای اخیر کافی است که هر انسان دوست‌دار کشور را در مقابله با دشمنان فعال سازد و مردم از قوه قضائیه انتظار برخورد قاطع با عوامل ناامنی دارند. حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به اتفاقات و […]

امان الله علیمرادی گفت: تحریکات، کمک‌ها و حمایت‌های دشمن در ماجرای اخیر کافی است که هر انسان دوست‌دار کشور را در مقابله با دشمنان فعال سازد و مردم از قوه قضائیه انتظار برخورد قاطع با عوامل ناامنی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در سطح کشور گفت: بر کسی پوشیده نیست که امنیت، اصلی‌ترین نیاز مردم است؛ امنیت زیرساخت تمامی عرصه های زندگی اعم از شخصی، اجتماعی، عمومی و مسائل خارجی است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران قدردان نعمت امنیت هستند و قدر خدمتگزاران تامین امنیت و نیروهای مسلح خود را می دانند، اظهار کرد: امنیت، امری بسیار مهم است و خداوند در قرآن کریم در آیه چهار سوره قریش یکی از بزرگترین نعمت های خود را نعمت امنیت دانسته و آن را به رخ مردمی که مخاطب این آیات بودند، می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه ناامنی خواست دشمنان کشور است و جوانان غیور وطن‌ دوست کشور دشمنان را ناکام کنند، عنوان کرد: دشمن می داند که شرط لازم برای سرمایه‌گذاری و ایجاد ثروت، امنیت است؛ بنابراین نمیخواهند سرمایه‌گذاری و ایجاد ثروت در این کشور انجام بگیرد، لذا سعی خواهند کرد با امنیت مقابله کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی ابراز کرد: ️از همه‌ انواع ناامنی بدتر، ناامنی اجتماعی و ملی است. محیط کار ناامن شود؛ محیط علم ناامن شود؛ محیط دانشجویی ناامن شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه بر کسی پوشیده نمانده که سر نخ اختلال در امنیت کشور، به بیرون از مرزها وصل است، خاطر نشان کرد: تحریکات، کمک‌ها و حمایت‌های دشمن در ماجرای اخیر کافی است که هر انسان دوست‌دار کشور را در مقابله با دشمنان فعال سازد و مردم از قوه قضائیه انتظار برخورد قاطع با عوامل ناامنی دارند.

انتهای پیام/م
 




جوانان غیور کشور دشمنان را ناکام خواهند گذاشت/ مردم از قوه قضائیه انتظار برخورد قاطع با عوامل ناامنی دارند

منبع:آرمـان
? جوانان غیور کشور دشمنان را ناکام خواهند گذاشت/ مردم از قوه قضائیه انتظار برخورد قاطع با عوامل ناامنی دارند