جهان به نظاره عزت حاج قاسم نشسته است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید پورجعفری بر ترویج مکتب شهید سلیمانی تاکید و تصریح کردند: شهادت حاج قاسم سلیمانی دیپلماسی مقاومت را تقویت کرد و موجب وحدت دنیای اسلام و […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید پورجعفری بر ترویج مکتب شهید سلیمانی تاکید و تصریح کردند: شهادت حاج قاسم سلیمانی دیپلماسی مقاومت را تقویت کرد و موجب وحدت دنیای اسلام و افزایش انگیزه رزمندگان اسلام در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی شد.

به گزارش فت فتو؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی و دکتر علی زینی وند به شرح زیر می باشد:

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده تمام عیار برای سپاه اسلام، معمار امنیت و ثبات منطقه و یک متفکر سیاسی و نظامی بود که توانست با اعتماد ملی موجب انسجام و وحدت و یکپارچگی در ایران و دیگر ملتهای مسلمان منطقه شود.

حاج قاسم، سرباز وطن، انسان مؤمن، مجاهد مخلص و صادق بود و استان کرمان همچنان در غم از دست دادن فرزند سلحشورخود در سوگ و عزاداری است.

مهم‌ترین ویژگی مالک‌اشتر رهبری ، شناخت عمیق او از مکتب امام خمینی (ره) و ایمان و اعتقاد راسخ به مسیر امام و رهبری بود. حاج قاسم تجسم عملی راهبردها و سیاستهای رهبر عزیز انقلاب و مجری سیاستها و اهداف ایشان در جهان اسلام بود.

اکنون در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلها، جهان به نظاره عزت حاج قاسم سلیمانی نشسته است. وحدت ملت ایران با خون پاک و مطهر سردار سلیمانی درخشش یافت. در مراسم‌های تشییع سردار رشید اسلام ملت ایران شکوه و وحدت خود را به دنیا نشان دادند. شهادت سپهبد سلیمانی همه ملت‌ها و گروه‌های آزادی‌بخش و همه عدالتخواهان را به میدان آورد و همه علیه استکبار جهانی علیه آمریکا متحد شدند و امروز می‌بینیم که حاج قاسم فاتح بسیاری از دل‌ها و قلب‌ها در جهان است.

شهادت حاج قاسم سلیمانی دیپلماسی مقاومت را تقویت کرد و موجب وحدت دنیای اسلام و افزایش انگیزه رزمندگان اسلام در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی شد. بسیاری از آزادگان عالم، پیام شهید سلیمانی را دریافتند و ما امروز با چهره‌هایی بسیار مصمم‌تر و استوارتر در مبارزه با استکبار مواجهه‌ایم و اینها همه به برکت خون پاک شهید سلیمانی است.

صراطی که شهید سلیمانی ترسیم می‌کند همه آزادگان، آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان را به طریق حق و حقیقت رهنمون می‌سازد و پرچمی که سردار دلها با غلبه بر داعش و تکفیری‌ها در منطقه برافراشته است توسط یاران قهرمان او در کشورهای اسلامی همچنان در اهتزاز خواهد بود و نبرد بی امان با استکبارجهانی تداوم دارد. امروز سلیمانی‌های تربیت شده در مکتب امام و رهبری راه این شهید بزرگوار را به فضل الهی ادامه می‌دهند.

از همه مردم استان کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام، زادگاه سپهبد شهید سلیمانی ، فردی که گام‌های استوارش در خاورمیانه پرتلاطم لرزه بر اندام استکبار می‌انداخت، می خواهیم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در ترویج مکتب شهید سلیمانی به عنوان چشمه جوشان هویت ساز پیشگام باشند.

اینجانبان سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یار وفادار او سردار پورجعفری را گرامی داشته و صلابت و اقتدار نیروهای جبهه مقاومت در مقابل سلطه‌طلبی استکبار جهانی در منطقه را از خداوند بزرگ خواستاریم.

 

حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند استاندار کرمان




جهان به نظاره عزت حاج قاسم نشسته است

منبع: بــرنا
?
جهان به نظاره عزت حاج قاسم نشسته است