جهانگیری: آقای پزشکیان دولت را خودش تشکیل خواهد داد؛ دولت هیچکس دیگری را تشکیل نمی‌دهد

اصلاحات نیوز | اسحاق جهانگیری صبح جمعه – ۱۵ تیر- با حضور در حسینیه ارشاد و رای دادن در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه در صورت انتخاب آقای پزشکیان آیا ایشان دولت سوم روحانی را تشکیل خواهند داد یا خیر؟ گفت: آقای پزشکیان شخصیتی است با فکر و اندیشه و با این رویکرد به […]


اصلاحات نیوز | اسحاق جهانگیری صبح جمعه – ۱۵ تیر- با حضور در حسینیه ارشاد و رای دادن در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه در صورت انتخاب آقای پزشکیان آیا ایشان دولت سوم روحانی را تشکیل خواهند داد یا خیر؟ گفت: آقای پزشکیان شخصیتی است با فکر و اندیشه و با این رویکرد به صحنه انتخابات آمده است؛ او دولت خودش را تشکیل خواهد داد دولت هیچ‌کس دیگری را تشکیل نمی‌دهد.

جهانگیری گفت: انتخابات برای هر کشوری مهم است به ویژه در این برهه خاص که مشکلات زیادی در مسائل اقتصادی و بین المللی قرار داریم.

وی افزود: نامزد که هر کدام نماینده یک طرز تفکر است و این مردم هستند که انتخاب می‌کنند.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه – ۱۵ تیر- در سراسر کشور آغاز شد

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته – ۸ تیر ۱۴۰۳ – با رقابت میان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی برگزار شد، اما هیچ یک از نامزد‌ها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند. ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رای شمارش شد؛ مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به مرحله دوم راه یافتند.

 


جهانگیری: آقای پزشکیان دولت را خودش تشکیل خواهد داد؛ دولت هیچکس دیگری را تشکیل نمی‌دهد

منبع: اصلاحات نیوز
? جهانگیری: آقای پزشکیان دولت را خودش تشکیل خواهد داد؛ دولت هیچکس دیگری را تشکیل نمی‌دهد