جهاد دانشگاهی کرمان به کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی پیوست

فت فتو/کرمان نشست مسئول دبیرخانه کنفرانس با معاون فرهنگی و جمعی از اعضای هیئت علمی جهاد دانشگاهی استان کرمان به میزبانی جهاد دانشگاهی برگزار شد. به گزارش فت فتو، در این نشست مواردی پیرامون شاکله اصلی کنفرانس ملی، هدف از برگزاری و برنامه های جانبی کنفرانس توسط منوچهری دبیر نخستین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی […]

فت فتو/کرمان نشست مسئول دبیرخانه کنفرانس با معاون فرهنگی و جمعی از اعضای هیئت علمی جهاد دانشگاهی استان کرمان به میزبانی جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش فت فتو، در این نشست مواردی پیرامون شاکله اصلی کنفرانس ملی، هدف از برگزاری و برنامه های جانبی کنفرانس توسط منوچهری دبیر نخستین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مطرح شد.

در ادامه نجمه موسی پور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان با اعلام آمادگی همکاری در برگزاری این کنفرانس اظهار کرد: آماده همکاری و حمایت علمی، رسانه ای و فرهنگی از کنفرانس هستیم.

وی افزود: در چاپ کتاب، مقالات و هر آنچه که موردنیاز کنفرانس باشد، قطعا همراه هستیم و همکاری خواهیم داشت.

بنابراین گزارش، در این نشست مقرر شد نمایشگاه ایده پردازی و کارآفرینی نیز همزمان با برگزاری نخستین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برپا شود.

به گزارش فت فتو، نخستین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت محرومیت زدائی منطقه جازموریان استان کرمان ۲۰ اسفندماه امسال توسط دانشکده مدیریت و با همکاری انجمن علمی مدیریت دولتی دانشگاه آزاد کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام




جهاد دانشگاهی کرمان به کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی پیوست

منبع: ایـسنا
? جهاد دانشگاهی کرمان به کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی پیوست