جهاد تبیین امتداد راه شهداست

صمدالله محمدی در یادواره شهدای شهر بزنجان گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا را با این محافل و یادواره ها می توانیم داشته باشیم و همانطور که در کلام شهدا را یاد می کنیم در عمل نیز ادامه دهنده راه شهدا باشیم. به گزارش فت فتو: یادواره شهدای شهر بزنجان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی […]

صمدالله محمدی در یادواره شهدای شهر بزنجان گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا را با این محافل و یادواره ها می توانیم داشته باشیم و همانطور که در کلام شهدا را یاد می کنیم در عمل نیز ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

به گزارش فت فتو: یادواره شهدای شهر بزنجان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، صمدالله محمدی نماینده مردم شریف شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، ائمه محترم جمعه بافت و رابر، فرماندار بافت و جمعی از مسئولین استانی و محلی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی و شهیدپرور برگزار شد.

صمدالله محمدی نماینده شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای شهر بزنجان که در محل حسینیه این شهر برگزار شد عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدای شاهچراغ فرمایشی داشتند، که بایستی دستگاه‌های فرهنگی ما، دستگاه‌های رسانه‌ای ما، عناصر هنری ما، این قضیّه را مثل قضیّه‌ی عاشورا، مثل قضایای گوناگون تاریخی، نگه دارند، بزرگ کنند، ترسیم کنند، آیندگان بفهمند و این حادثه نباید به فراموشی سپرده شود.

محمدی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا را با این محافل می توانیم داشته باشیم و رسالت ما در مقابل شهدا این خواهد بود که به وظیفه خود پی ببریم تاکید داشت: شهدا رفتند و شهید شدند؛ عده از رزمندگان همراه شهدا بودند و امروز به عنوان جانباز و ایثارگر در جمع ما هستند، عده ای دیگر اسیر شدند، بخشی از رزمندگان زندگی آن ها به بخش اسارت و آزادگی تقسیم شد، دشمن جسم رزمندگان ما را به اسارت برد، اما تحت هیچ شرایطی موفق نشد معنویت رزمندگان را از آنها بگیرد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه گفت: امروز بسیاری از جوانان ما دلسوز و همراه انقلاب هستند، تعداد محدودی فکرشان در قضایا و اغتشاشات اخیر به اسارت دشمن رفت، ما وظیفه داریم در امتداد مسیر شهدا، پیگیر جهاد تبیین باشیم.

وی با بیان اینکه ما نباید نیمه خالی لیوان و کمبودها را ببینیم و نیمه پر لیوان شامل پیشرفت ها و کارآمدی های نظام را نبینیم تصریح کرد: در امتداد مسیر شهدا باید کارآمدی و پیشرفت ها دیده شود و آن ها را روایت کرد که به واسطه آن بتوانیم اعتماد از دست رفته برخی از جوانان را با محوریت دین و مکتب شهید سلیمانی بدست آوریم.

محمدی در پایان گفت: آمادگی داریم با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بزنجان گزارشی از اقدامات صورت گرفته، مکاتبات‌ و پیگیری ها از وزارت کشور برای ارتقای منطقه بزنجان به بخش ارائه بدهیم.

این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه به خانواده معزز شهدای گرانقدر به پایان رسید.

انتهای پیام/ع









 




جهاد تبیین امتداد راه شهداست

منبع:آرمـان
? جهاد تبیین امتداد راه شهداست