جنایات صهیونیست‌ها خللی در روحیه مقاومت ندارد | اخبار سیاسی

دارنده مدال طلا مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: رژیم صهیونیستی با انجام جنایات وحشیانه به روزهای پایان عمر خود نزدیک می‌شود و این اقدامات خللی در روحیه مقاومت نخواهد داشت. سعید افروز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن محکوم کردن حمله و اقدام تروریستی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در […]



دارنده مدال طلا مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: رژیم صهیونیستی با انجام جنایات وحشیانه به روزهای پایان عمر خود نزدیک می‌شود و این اقدامات خللی در روحیه مقاومت نخواهد داشت.

سعید افروز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن محکوم کردن حمله و اقدام تروریستی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در بیروت و با عرض تسلیت به‌ شهادت رسیدن شهید سید حسن نصرالله گفت: رژیم صهیونیستی با این جنایات و اقدامات وحشیانه که انجام می‌دهد به روزهای پایان عمر خود نزدیک می‌شود و این اقدامات خللی در روحیه مقاومت نخواهد داشت.

دارنده مدال طلا مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ادامه داد: اگر به تاریخ نگاهی بیاندازیم، شاهد هستیم امام حسین علیه‌السلام در کربلا بسیار مقاومت و ایستادگی کردند، همه عزیزان و اهل‌بیت خود را از دست دادند و خودشان هم شهید شدند، اما پیروز هستند.

وی با تأکید بر اینکه حق همواره پیروز است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی رژیم غاصب صهیونیستی اقدام به ترور شهید سید حسن نصرالله و همراهان ایشان کرده است، اما محور مقاومت باز هم ایستادگی کرده و پیروز خواهند شد.

انتهای خبر/م
 


جنایات صهیونیست‌ها خللی در روحیه مقاومت ندارد

منبع:آرمـان
? جنایات صهیونیست‌ها خللی در روحیه مقاومت ندارد