جمعه نصر باید یوم‌الله نام‌گذاری شود | اخبار سیاسی

ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به عملیات «وعده صادق ۲» گفتند: این‌ حمله موشکی و حضور رهبر انقلاب در جمعه نصر باید در تقویم یوم‌الله نام‌گذاری شوند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   در خطبه‌های نماز جمعه […]



ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به عملیات «وعده صادق ۲» گفتند: این‌ حمله موشکی و حضور رهبر انقلاب در جمعه نصر باید در تقویم یوم‌الله نام‌گذاری شوند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ائمه جمعه مسائلی همچون تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث، روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام مطرح شد در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته ائمه جمعه به جنایات رژیم غاصب صهیونیست، عملیات وعده صادق ۲، توان و قدرت بازدارنگی جمهوری اسلامی ایران اشاره داشتند.
 

امام جمعه ریگان: جمعه نصر حماسه‌ای بی‌نظیر بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم عباس‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره عملیات غرور آفرین وعده صادق۲، اظهارکرد: برکات این عملیات بسيار عظیم است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه شاهد تغییر در معادلات منطقه‌ای بعد از عملیات وعده صادق۲ بوده‌ایم، تصریح کرد: دنیا عظمت این عملیات بزرگ را دید بنابراین در صوت کوچک‌ترین خطای دشمن علیه ایران، هزاران موشک سپاه پاسداران مراکز و تجهیزات این رژیم خبیث را نابود خواهد کرد.

خطیب جمعه ریگان با اشاره به اینکه جمعه نصر معجزه موشک نبود، بلکه نمایش قدرت مردم بود، افزود: جمعه نصر حماسه‌ای بی‌نظیر بود که در تاریخ مقاومت ثبت شد.
 

امام جمعه بم: توکل بر خدا که پیروزی با جبهه اسلام است

حجت‌الاسلام قاسم دانشی در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی گفت: مبارزه و جهاد با دشمن مراتب مختلف دارد، باید جان و مال‌‌مان را برای جهاد با دشمن به‌کار بگیریم، فوز عظیم نصیب آن‌هایی خواهد شد که در راه خدا جهاد می‌کنند.

خطیب نماز جمعه بم ضمن تشکر از زحمات استاندار کرمان گفت: برای توسعه این منطقه مطالباتی داریم که خواست مردم بوده و مستقل شدن ادارات شرق از اهم آنان است، افزایش طول باند فرودگاه شهرستان بم نیز از دیگر مطالبات است.

وی افزود: گلایه‌ای از مجموعه مدیریتی فرودگاه‌های کشور و به ویژه استان داریم؛ این است که بازسازی باند فرودگاه بم حرکتش بسیار کند و اصطلاحاً لاک‌پشتی است.

دانشی در پایان خطبه دوم گفت: توکل بر خدا که پیروزی با جبهه اسلام است. تزریق روحیه با جمعه نصر به جبهه مقاومت و مجاهدان حزب‌الله شد، دنیا می‌بیند حزب‌اللهی که رهبر خود را از دست داده نهراسیده و حتی ضرباتش کوبنده‌تر است.

امام‌جمعه کوهبنان: لزوم یاری مظلومان فلسطینی و لبنانی وحدت است

حجت‌الاسلام حسن ایزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: انقلاب اسلامی با وعده صادق به رژیم صهیونیستی سیلی زد اما فرمایشات مقام‌ معظم رهبری در زمانی که دشمنان به ترور و کشتار روی آورده‌اند، سیلی محکم‌تری به آنان وارد کرد زیرا ایشان همگان را به وحدت برای یاری مردم مظلوم فلسطین و لبنان در برابر رژیم صهیونیستی دعوت کردند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای جهان مردم داد مظلومان لبنان و فلسطین را می‌زنند و از مردم مظلوم این کشورها حمایت می‌کنند و امروز بسیاری از مردم در جای جای جهان به‌واسطه نعمت ولایت و رهبری نظام اسلامی ایران غبطه می‌خورند.

 ایزدی ادامه داد: بعد از شهادت سید حسن نصرالله حملات جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی افزایش پیدا کرده زیرا مقام‌ معظم رهبری راه و مسیر را به همگان نشان دادند و از سوی دیگر موضع محکم رئیس‌جمهور و وزیر امورخارجه در رابطه با فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در جریان سفر به کشورهای مختلف شاهدیم.

امام جمعه رودبار جنوب: جمعه نصر کم‌تر از وعده صادق ۲ نبود

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودبار جنوب اظهار کرد: با حضور رهبر معظم انقلاب در جمعه نصر راهبرد ترس‌آفرینی رژیم صهیونیستی فرو‌ریخت، ارزش معنا‌سازی جمعه نصر حتماً بیش‌تر از ارزش موشک‌های اصابت کرده به نواتیم است.

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: جنگ بزرگ و قتل عام هزاران انسان بی‌گناه در غزه، معانی انسانی و اسلامی این جامعه را دوباره به صدا در‌آورده است تا از حصار معانی سیاسی واگرایانه عبور کند، کم‌تر کسی است که از حداقل‌های انسانیت بهره برده باشد اما بازهم از این کشتار بی‌سابقه دفاع کند.

صادقی بیان کرد: هوشمندی رهبر معظم انقلاب در عدم ورود به جنگ تا زمان حمله به خاک ایران، باعث شده تا جامعه عمیقاً فهم کند که جمهوری اسلامی ایران خواهان جنگ نیست بلکه طرف مقابل خواهان جنگ است.

وی افزود: توان موشکی و نظامی کشور در عبور از پدافند چند ملیتی در وعده صادق ۲ باعث شد تا ادعاهای کارآمدی نظام حکمرانی در این وجه برای همگان حتی آنان که با جمهوری اسلامی مرزبندی دارند، اثبات شود.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در جمعه نصر شخصاً به میدان آمد تا معنای جمعی ضد راهبرد طرف مقابل امکان ظهور یابد، گفت: حضور میلیونی در نماز جمعه و حمایت از این کنشگری امام جامعه به صورت عملی نیز، واقعیت را در اذهان و هم در عرصه به صورت جمعی تولید کرد.

وی اذعان کرد: ایران می‌تواند حیفا و دیمونا را ۲۵۰۰ بار و در ۷ دقیقه شخم بزند، هر چند مقامات رژیم صهیونیستی درباره حمله به مراکز اقتصادی، نظامی و هسته‌ای ایران زیاد لاف می‌زنند، اما در هر بار محاسبه بیش‌تر متوجه می‌شوند که ممکن است چه پاسخ دردناکی دریافت کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: واقعیت این است، که رژیم صهیونیستی به راحتی نمی‌تواند به تأسیسات مهم ایران دسترسی داشته باشد و نه راحت بگریزد که زیر آوار حملات ترکیبی ایران دفن نشود.

امام‌جمعه شهرستان بافت: تقوا کلید کرامت انسانی نزد خداوند است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدزاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، با تأکید بر اهمیت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا چیزی است که برای همه مقدور و ممکن است و باعث کرامت انسان در نزد خدا می‌شود و پاک‌ترین انسان‌ها نزد خدا، کسانی هستند که از گناه پرهیز می‌کنند.

وی همچنین به مناسبت‌ها و رویدادهای اخیر اشاره کرد و گفت: جمعه هفته گذشته، مردم حماسه بزرگی را در تهران خلق کردند و نمازجمعه‌ای دشمن‌شکن برگزار کردند؛ حضور به‌موقع مردم در نمازجمعه، نشان‌دهنده ایمان و تقوای آنان است.

در بخش دیگری از خطبه‌ها، امام‌جمعه شهرستان بافت به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله مانند شهادت امام حسین علیه‌السلام زنده‌کننده و انگیزه‌بخش است؛ شهادت‌ها نهضت مقاومت را استوارتر می‌کند و دشمن نمی‌تواند بر حماس و حزب‌الله غلبه کند.

امام‌جمعه شهرستان انار: جمعه نصر به مردم ایران آرامش بخشید

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: در تقویم جمهوری اسلامی روز دهم مهرماه روز عملیات غرورآفرین، وعده‌صادق‌دو و روز سیزدهم مهرماه نمازجمعه تاریخی به امامت رهبر انقلاب اسلامی در جمعه نصر را باید به‌عنوان یوم‌الله نام برد.

وی در ادامه تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ مراکز اطلاعاتی، امنیتی و کلیدی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و در معادلات منطقه تغییر ایجاد کرد و ضربه روانی بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی زد.

خطیب جمعه شهرستان انار اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ ثابت کرد اسرائیل قادر به حفظ امنیت خودش نیست و این از برکات حماسه‌ عملیات وعده صادق یک و دو است.

وی در ادامه افزود: جمعه نصر یک نماز جمعه جامع بود که در ایام وعده صادق اقامه شد، نشان از أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ است نماز جمعه‌‌ای آرامش‌بخش، برای مردم و ایران اسلامی بود.

 علیدادی سلیمانی با اشاره به ولادت با سعادت امام حسن عسکری (علیه‌السلام) خاطرنشان کرد: کوتاه‌ترین امامت و بیش‌ترین دوران حبس و زندان متعلق به این امام عزيز است اما ایشان رسالتش را به درستی انجام داد هم امام بعد از خودش را حفظ و هم معرفی کرد

امام جمعه جیرفت: نماز جمعه نصر یوم‌اللهی در تقویم انقلاب است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: در جمعه گذشته یک یوم‌اللهی در تقویم انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و ما بعد از این باید کنار سایر یوم‌اللّه‌ها این روز ۱۳ مهرماه را یاد کنیم و همچنین قبل از آن روز ۱۰ مهر‌ماه که روز تحقق عملیات وعده صادق ۲ شد نیز باید جزء ایام‌اللّه در نظر بگیریم.

وی مطرح کرد: نماز جمعه نصر واقعاً یکی از افتخارات جمهوری اسلامی بود، رهبر فرزانه و شجاع انقلاب اسلامی در چینین روزی که معمولاً رهبران جامعه بشری به پناهگاه‌ها می‌روند و لباس‌های زدگلوله می‌پوشند و محافظت می‌شوند، با وجود تهدید اسرائیل نماز جمعه نصر را اقامه کردند.

خطیب جمعه شهرستان جیرفت تأکید کرد: این شجاعت به جامعه اسلامی ما، امت اسلامی و جبهه مقاومت روحیه، شجاعت و اعتماد داد به راهی که انتخاب کرده‌اند، طرف دیگر امت اسلامی بودند که افتخار آفریدند با حضور کم‌نظیر در نماز جمعه گذشته که حتی بخشی از این مردم عزیز از استان‌ها و شهرستان‌های دوردست آمده بودند و خیابان‌های اطراف مصلای تهران مملو از جمعیت بود، و این نشان داد که مردم ایران در روز تهدید به پناهگاه‌های خود نمی‌روند و در کنار رهبرشان می‌ایستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: در چنین جوی بعد از نماز جمعه نصر و آن خبطه‌های شگفت‌آفرین مقام معظم رهبری، جامعه ما باید وحدت خودش را حفظ کند و از نشر اخباری که باعث متفرق شدن ملت می‌شود، خودداری شود و دست‌های تفرقه‌انگیز باید قطع شوند و نگذاریم مردم ایران اسلامی دچار اختلاف و چند دستگی شوند.

وی بیان کرد: امروز جنگ روایت‌هاست، هر کسی که زودتر و هنرمندانه‌تر روایت کند پیروز است لذا باید مراقب باشیم که دشمن فرصت روایت پیدا نکند، همه باهم با یکپارچگی و یکدستی به روایتگری هنرمندانه بپردازیم.

امام جمعه قلعه‌گنج: ما در برابر دشمن هیچ ضعفی نداریم

حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضوانی گفت: به حول قوه الهی اسرائیل نابود شدنی است، یقین بدانید دشمن در حال نابودی است، دشمن اگر بخواهد در برابر عملیات وعده صادق دو پاسخ دهد سخت‌تر از آن را دریافت خواهد کرد، اگر بی‌جواب بگذارد رسوا می‌شود، و به بزرگان اعلام کردند که دشمن بداند جمهوری اسلامی ایران کوبنده‌تر از آن جواب دشمنان را خواهد داد.

امام جمعه قلعه‌گنج بیان کرد: بعد از هر حماسه‌ و عملیات پیروزمندانه‌ای مهم‌ترین اقدام دلسوزان انقلاب و نظام، روایت آن حماسه است، زیرا بعد از وقوع  نبردهای نظامی سخت‌افزاری که پیش می‌آید اولین میدان، جنگ روایت‌ها است.

وی افزود: اگر از روایت غفلت کنیم، در حالی‌که افتخار و عزت برای ما است اما با غفلت از روایت‌گری به دشمن فرصت می‌دهیم که  در جهان بر ما پیروز شود.

رضوانی تصریح کرد: باید در تقویم نورانی انقلاب اسلامی در کنار سایر مناسبت‌ها و حماسه‌های بزرگ دو روز به عنوان یوم‌الله اضافه شود، اولین روز، روز دهم مهرماه روز حماسه افتخارآفرین وعده صادق دو، دومین روزی که باید به تقویم افزود، روز سیزدهم مهرماه، روز حماسه جمعه نصر، نماز جمعه پیروزی که به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد، واقعاً این دو روز در تقویم انقلاب اسلامی، در عزت و افتخاری که برای ایران اسلامی آفریده شد، بی‌نظیر‌ هستند.

امام جمعه قلعه‌گنج خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه  ملت بزرگوار و وفادار ایران اسلامی برای همراهی با نظام و مقام معظم رهبری دنیا را به لرزه در آورد، باید این افتخارها را روایت کنیم و نگذاریم دیگران روایت کنند.

خطیب جمعه زرند: جمعه نصر تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی شجاعی در نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بیان کرد: دوران امامت امام حسن‌عسکری علیه‌السلام منحصر به‌ فرد و دارای محدودیت‌های مختلفی از جمله زندگی در منطقه نظامی و تحت‌نظر خلفای عباسی دوم اینکه کوتاه‌ترین دوران امامت را در بین ائمه‌اطهار علیهم‌السلام یعنی بیست‌ و دوسالگی تا بیست‌ و هشت‌سالگی را ایشان داشتند.

وی افزود: با وجود این محدودیت‌ها باز هم ایشان ارتباط خود را هرچند محدود و سخت با شیعیان حفظ کردند‌‌، ولادت امام دوازدهم (ع) به صورت پنهانی در منزل ایشان و تداوم امامت نقطه عطف زندگی و دوران امامت ایشان به شمار می‌رود.

شجاعی ضمن اشاره به شهادت حضرت معصومه علیهاالسلام تاکید کرد: در آخر زیارت‌نامه ایشان آمده‌ است که خداوندا عاقبت مرا خیر قرار بده، پیامبراکرم در حدیثی می‌فرمایند: انسان مؤمن همیشه از عاقبت عمر خود واهمه و ترس دارد، ان‌شاءالله خداوند آخر و عاقبت همه ما را ختم به خیر سعادت بگرداند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند پیرامون روز پیوند اولیاء و مربیان تاکید کرد: نقش اولیا و مربیان در پرورش و تربیت فرزندان این مرز و بوم تعیین‌کننده و مهم است، مراقب باشیم دغدغه‌ ما فقط اولویت‌های مادی و مالی فرزندان‌مان نباشد و در مباحث مهم تربیتی، اعتقادی و فرهنگی و مذهبی غفلت نکنیم چرا که کوتاهی ما تبعات بدی برای جامعه و در پیش‌گاه خداوند دارد.

امام جمعه زرند با گرامی‌داشت سالروز تاسیس نهاد عقیدتی و سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی به فرمان امام‌خمینی(ره) خاطرنشان کرد: زمانی توان‌مندی نظامی با توان‌مندی مذهبی تلفیق شود ارزش دارد و این توانایی نظامی در مسیر درست و دفاع از مظلوم و جهاد با ظلم به کار گرفته خواهد شد.

شجاعی تشریح کرد: تقابل بین حق و باطل از آغاز پیدایش انسان تاکنون ادامه داشته، این روزها شاهد روزهای تعیین کننده‌ای برای جبهه مقاومت خواهیم بود، برگزاری نمازجمعه به امامت رهبر معظم انقلاب در اوج این تهدیدها نشان از تبدیل تهدید به فرصت بود، ایشان با آرامش در کنار مردم آمدند و این‌ چنین نماز باشکوهی را در جمعه نصر اقامه کردند نمایان‌گر اقتدار رهبرمعظم‌انقلاب و انقلاب‌اسلامی بود.

وی افزود: امروزه رژیم جنایت‌کار اسرائیل به مخمصه و تنگنا افتاده و دست به هرکاری می‌زند تا خود را نجات دهد، به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم شکست را بپذیرید و اگر فقط می‌خواهید زنده بمانید سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده و فرار کنید چرا که عزم جبهه مقاومت برای نابودی و انهدام رژیم جعلی اسرائیل قوی و راسخ است.
 

امام جمعه فهرج: نمازجمعه نصر از حمله موشکی شکننده‌تر بود

حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم طالبی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فهرج، با اشاره به اقامه نمازجمعه نصر، به امامت رهبر معظم انقلاب، گفت: نماز جمعه نصر، برای استکبار جهانی، به مراتب از حمله موشکی شکننده‌تر بود.

وی افزود: در حمله موشکی، نیروهای مسلح و مقتدر ما، اسراییل را به باد موشک گرفتند، اما نماز جمعه نصر، یک حمله اعتقادی نسبت به راه مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی بود.

خطیب جمعه فهرج تصریح کرد: دشمنان بعد از نماز جمعه نصر فهمیدند، ایران و ایرانی را اگر تهدید کنند، نه تنها فرار نمی‌کنند، بلکه با حضور شخص اول مملکت، مسئولان درجه یک کشور و میلیون‌ها انسان مقاوم و فداکار، نماز جمعه را با پخش مستقیم اقامه می‌کنند.

طالبی‌فرد در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن روز جهانی ریشه‌کنی فقر، بیان کرد: اگر ما می‌خواهیم، فقر را از بین ببریم، لازمه آن نگاه عدالت‌محور است.

وی گفت: شهر و شهرستانی مانند فهرج نگاه ویژه‌تری می‌خواهد و اگر مسئولان بالادستی که دست‌اندرکار سرمایه و مالی هستند، می‌خواهند به شعار ریشه‌کنی فقر عمل کنند، باید با نگاه عدالت‌محور به فهرج نگاه داشته باشند.

امام جمعه فهرج در بخش دیگری از بیاناتش، با تبریک فرا رسیدن هفته دامپزشکی و قدردانی از خدمات این مجموعه به مردم، خواستار تعیین میدان دام مشخص در سطح شهر، دقت در خرید گوشت برچسب‌دار و جمع‌آوری حیوانات ولگرد شد.

امام جمعه موقت جازموریان: جمعه نصر امید را در دل مظلومان زنده کرد

حجت‌الاسلام محمد فرامرزی در خطبه‌های این هفته به اقامه نماز جمعه نصر توسط مقام معظم رهبری گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر روحیه عزت، صلابت و شجاعت را به ملت و مظلومان جهان تزریق کرد.

وی ادامه داد: روشنگری‌های مقام معظم رهبری نقشه‌های خناسان را از بین برد و امید را در دل مظلومان جهان زنده کرد.

خطیب موقت جازموریان با توجه به جنگ شناختی دشمن بعد از حمله موشکی ایران به رژیم صهيونيستی گفت: امروز تلاش دشمن ایجاد جنگ شناختی و رسانه‌ای است، القاء شبهات در فضای مجازی و جامعه است که خیلی باید مراقب باشیم و از همه مهم‌تر تلقین ترس در جامعه است اما مؤمن هیچ موقع از تهدیدهای دشمن نمی‌ترسد.

فرامرزی تصریح کرد: ما جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشتیم که در آن هشت سال به‌غیر از ایمان و تقوا چیزی نداشتیم حتی در اولیه‌ترین امکانات جنگی و دفاعی ناتوان بودیم اما در مقابل یک جهان شرق و غرب ایستادیم و یک وجب از خاک کشور را ندادیم.
 

امام جمعه شهربابک: غرور و بی‌دینی آسیب نخبگی است

حجت‌الاسلام علی‌اصغر انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: برخی اسلام آوردنشان اسلام ناب نیست، نماز می‌خوانند ولی اسلام ندارند، زمانی که بحث مقاومت پیش بیاید دیگر دین ندارند.

وی افزود: قرآن می‌فرماید؛ کسانی که گفتند؛ الله و استقامت و مقاومت کردند خداوند فرشتگان را می‌فرستد و پیروزی و فتح انجام می‌شود.

انصاری با بیان اینکه دین دو فرهنگ دارد که یکی فرهنگ خیبر و گشایش و دومی فرهنگ عاشورا است، اظهار کرد: اگر دین نیاز به من داشته باشد جانم را می‌دهم این اسلام سیدالشهدا است.

انصاری ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) درباره تقوا یک نکته مهم فرمودند؛ گناه ذلت است هر کس گناه می‌کند ذلیل شیطان است.

امام جمعه شهربابک تصریح کرد: کسی که گناه نکند خداوند بدون قوم و خویش او را عزیز می‌کند و بدون هیچ بشری خدا خودش مونسش می‌شود، حضرت خدیجه (س) که تمام قوم و خویشش او را ترک کردند خداوند می‌فرماید؛ سلام من را به خدیجه برسانید او عزیز خداست.

وی یادآور شد: وقتی سید حسن نصرالله شهید شد حضرت آقا فرمودند؛ ما عزاداریم ولی جلسه با نخبگان را برگزار کردند این اهمیت نخبگان را می‌رسانند و امروز در بین ۲۳ کشور علمی دنیا ما رتبه سوم را داریم، باید نخبه‌های را بشناسانیم و آنان را حفظ کنیم.

انصاری غرور و بی‌دینی را آسیب نخبگی دانست و بیان کرد: چقدر جنایت‌ توسط نخبه‌های بی‌دین انجام شده، پس در کنار نخبگی باید دین‌داری هم باشد، چون ایرانی‌ها نخبه بودند اسلام این نخبگی را در راه خدا به آنان آموزش داد، ابن سینا و شهید احمدی روشن از جمله این نخبگان بوده‌اند.

امام جمعه شهربابک خاطرنشان کرد: کشورها ایران، عراق، یمن و لبنان در سیاست و دین‌داری، اصالت‌ و ریشه‌داشتن نخبه هستند، و اصحاب امام زمان (عج) از این چهار کشور هستند.

خبر در حال تکمیل ….

انتهای خبر/ طهماسبی

 


جمعه نصر باید یوم‌الله نام‌گذاری شود

منبع:آرمـان
? جمعه نصر باید یوم‌الله نام‌گذاری شود