جمع‌آوری و جریمه بیش از ۱۱۰۰ پمپ غیرمجاز در رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان شرکت آبفای رفسنجان به دستور دادستان و با همکاری نیروی انتظامی با استفاده‌کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب قاطعانه برخورد می‌کند. حسین چرخ انداز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان شامگاه هشتم مرداد ماه با اشاره به این مطلب که طی دو ماه گذشته ۲۴۰ فقره انشعاب غیرمجاز در رفسنجان جمع آوری شده، […]



نذیر کرمان/کرمان شرکت آبفای رفسنجان به دستور دادستان و با همکاری نیروی انتظامی با استفاده‌کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب قاطعانه برخورد می‌کند.

حسین چرخ انداز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان شامگاه هشتم مرداد ماه با اشاره به این مطلب که طی دو ماه گذشته ۲۴۰ فقره انشعاب غیرمجاز در رفسنجان جمع آوری شده، اظهار کرد: کسانی که از انشعابات غیرمجاز استفاده می‌کنند، علاوه بر تجاوز به حقوق شهروندی، با استفاده بی رویه و عدم پرداخت آب بهاء، احتمال قطعی آب و افت فشار را برای مشترکان آن منطقه به وجود می‌آورند.

وی بیان کرد: به همین منظور این شرکت به دستور دادستان و با همکاری و تلاش دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان اقدام به جمع‌آوری این نوع انشعابات کرده است.

مدیرعامل شرکت آبفای رفسنجان در ادامه گفت: برخی از شهروندان نیز با استفاده غیرمجاز از پمپ‌های آب و نصب مستقیم آن بر روی شبکه باعث اختلال در آبرسانی به سایر مشترکان می‌شوند که با این افراد نیز قاطعانه برخورد می‌شود و علاوه بر جمع‌آوری پمپ‌های غیرمجاز، استفاده‌کنندگان نیز جریمه خواهند شد.

به گفته وی در همین راستا تاکنون ۱۱۲۴ دستگاه پمپ غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

چرخ انداز در پایان از شهروندان خواست از طریق انجام مراحل قانونی اقدام به خرید و استفاده از آب کرده و با رعایت الگوی مصرف این شرکت را در ارائه مطلوب‌تر و پیشبرد اهداف یاری دهند.

انتهای پیام


جمع‌آوری و جریمه بیش از ۱۱۰۰ پمپ غیرمجاز در رفسنجان

منبع: ایـسنا
? جمع‌آوری و جریمه بیش از ۱۱۰۰ پمپ غیرمجاز در رفسنجان