جمع‌آوری خرده‌فروشان و معتادان متهاجر در بردسیر | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی بردسیر از مقابله با توزیع‌کنندگان موادمخدر و برخورد با سارقان و اراذل و اوباش از اولویت‌های اصلی پلیس در تابستان امسال خبر داد. به گزارش گروه شهرستان پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری پلیس؛ منصور رمضان‌نژاد با اشاره به اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر گفت: مقابله با توزیع‌کنندگان موادمخدر، […]



فرمانده انتظامی بردسیر از مقابله با توزیع‌کنندگان موادمخدر و برخورد با سارقان و اراذل و اوباش از اولویت‌های اصلی پلیس در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری پلیس؛ منصور رمضان‌نژاد با اشاره به اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر گفت: مقابله با توزیع‌کنندگان موادمخدر، جمع‌آوری معتادان پرخطر و برخورد با سارقان و اراذل‌ و اوباش در اولویت طرح‌های پلیس است.

 
 وی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر و عاملان توزیع موادمخدر مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد.
 
 رمضان‌نژاد افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۲۱ خرده‌فروش موادمخدر دستگیر و پنج معتاد متجاهر و هشت خودروی متخلف توقیف و راهی پارکینگ شدند.
 
 فرمانده انتظامی بردسیر با اشاره به اینکه پرونده برای خرده‌فروشان موادمخدر تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های مقابله با توزیع‌کنندگان موادمخدر جمع‌آوری معتادان پرخطر و برخورد با سارقان و اراذل‌ و اوباش جهت ارتقاء امنیت در اولویت طرح‌های تابستانی پلیس است.
 
انتهای خبر/شجاعی


جمع‌آوری خرده‌فروشان و معتادان متهاجر در بردسیر

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? جمع‌آوری خرده‌فروشان و معتادان متهاجر در بردسیر