جلسه قرآنی «قرآن، نوجوانان و مکتب شهید سلیمانی» در کرمان برگزار می‌شود

محمدهادی پاس، معاون اجرایی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از استان از برگزاری محفل قرآنی با موضوع «قرآن، نوجوانان و مکتب حاج قاسم سلیمانی» در کرمان خبر داد و گفت: این جلسه به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار می‌شود. وی افزود: این جلسه قرآنی با هدف […]

محمدهادی پاس، معاون اجرایی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از استان از برگزاری محفل قرآنی با موضوع «قرآن، نوجوانان و مکتب حاج قاسم سلیمانی» در کرمان خبر داد و گفت: این جلسه به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جلسه قرآنی با هدف شناخت بیشتر، ایجاد انگیزه و جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به آموزش‌های قرآنی و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام جان فدا سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اهمیت ایشان به قرآن از سوی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

معاون اجرایی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با اشاره به همکاری امام جماعت و هیئت امنای مسجد امام حسین(ع) تصریح کرد: این محفل نورانی چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) کرمان به آدرس خیابان والفجر شمالی نبش کوچه ۳۱ برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: قاریان این جلسه قرآنی، آقایان علی‌اکبر انجم‌شعاع از اساتید مجمع و علی صادقی قاری نوجوان مجمع هستند. همچنین در پایان این مراسم حسن مجیدی‌فر از اساتید قرآن، اخلاق و مفاهیم سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام




جلسه قرآنی «قرآن، نوجوانان و مکتب شهید سلیمانی» در کرمان برگزار می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? جلسه قرآنی «قرآن، نوجوانان و مکتب شهید سلیمانی» در کرمان برگزار می‌شود