جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ارزوئیه

جلسه ستاد تسهیلات نوروزی ارزوئیه با حضور منظری توکلی فرماندار و سایر روئسای ادارات شهرستان در محل فرمانداری ارزوئیه برگزار شد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان با حضور آقای منظری توکلی فرماندار و سایر اعضاء جلسه در محل فرمانداری برگزار گردید. در این جلسه فرماندار ارزوئیه اظهار داشت: سال […]

جلسه ستاد تسهیلات نوروزی ارزوئیه با حضور منظری توکلی فرماندار و سایر روئسای ادارات شهرستان در محل فرمانداری ارزوئیه برگزار شد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان با حضور آقای منظری توکلی فرماندار و سایر اعضاء جلسه در محل فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار ارزوئیه اظهار داشت: سال جاری بر خلاف سال گذشته ستاد تسهیلات شهرستان فعال و خدمات لازم را به مسافران ارائه می نماید.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی را از سوی شهروندان و مسافران بسیار مهم ارزیابی کرد و تاکید نمود گشت های مشترک شهرستان تشکیل و ضمن بازدید مستمر از اصناف و مناطق گردشگری در صورت مشاهده نقض کنندگان پروتکل های بهداشتی برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

فرماندار از شهروندان خواست با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی الگوی خوبی برای مسافران نیز باشند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان خدمات دهی ادارات شهرستان از جمله ادارات آب ، برق، مخابرات، ستاد اسکان، بهداشت و درمان ،بانکها‌ ، اورژانس ۱۱۵ ،آتش نشانی و غیره را بصورت شبانه روزی خواستار شد و افزود: در صورت نیاز بایستی این ادارات خدمات لازم را در هر ساعت از شبانه روز به شهروندان ارائه نماید.

وی افزود: وجود پزشک کشیک در مراکز درمانی و بیمارستان و همچنین فعال بودن خودپردازها بسیار مهم می باشد .

فرماندار شهرستان از مدیران ادارات خواست: لیست کشیک ادارات مطبوع خود را به فرمانداری ارسال و تاکید نمود مدیران ادارات و یا جانشین وی نیز باید در تمام ساعات شبانه روز پاسخگو و در دسترس باشند.

منظری توکلی فضاسازی شهری و روستایی را مهم دانست و از شهرداران و دهیاران شهرستان خواست: در این خصوص از همه ظرفیت های خود بهره برده و فضایی شاد را برای مسافران فراهم نمایند و از بخشداران نیز خواست بر این اقدامات نظارت لازم را داشته باشند.

فرماندار ارزوئیه با توجه به اهمیت امنیت شهروندان و مسافران خصوصا در این ایام از نیروهای امنیتی شهرستان خواست: گشت های انتظامی را افزایش داده و اقدامات لازم را بعمل آورند.

وی ضمن تشریح وظایف اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان همکاری و همدلی دستگاه های شهرستان را مهم دانست و افزود: بایستی از موازی کاری پرهیز شود و با هماهنگی لازم میزان رضایتمندی را در بین دریافت کنندگان خدمات افزایش دهیم.

در پایان جلسه و با مشورت اعضاء تعداد ۱ مدرسه در مرکز شهرستان و ۱مدرسه نیز در بخش صوغان جهت اسکان مسافران در نظر گرفته شد.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده




جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ارزوئیه

منبع:آرمـان
? جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ارزوئیه