جلسه ستاد برگزاری امتحانات در ارزوئیه برگزار شد

باحضور مدیر آموزش و پرورش ارزوئیه و اعضای ستاد با تشکیل جلسه ستاد امتحانات در خصوص برگزاری امتحانات مقاطع مختلف تحصیلی در ارزوئیه تصمیم گیری شد. به گزاش فت فتو : با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه و اعضای ستاد امتحانات، جلسه ستاد امتحانات شهرستان برگزار گردید و درخصوص برگزاری امتحانات مقاطع مختلف […]

باحضور مدیر آموزش و پرورش ارزوئیه و اعضای ستاد با تشکیل جلسه ستاد امتحانات در خصوص برگزاری امتحانات مقاطع مختلف تحصیلی در ارزوئیه تصمیم گیری شد.

به گزاش فت فتو : با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه و اعضای ستاد امتحانات، جلسه ستاد امتحانات شهرستان برگزار گردید و درخصوص برگزاری امتحانات مقاطع مختلف تحصیلی تصمیم گیری شد.

غلامرضا شرفعلی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه گفت: کلیه امتحانات داخلی و هماهنگ استانی و منطقه ای در مقاطع مختلف تحصیلی در خرداد ماه برگزار می گردد.

وی افزود : امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم نیز از اول خرداد لغایت ۲۵ خرداد ماه طبق برنامه هماهنگ ارسالی از طرف اداره سنجش استان برگزار خواهد شد.

شرفعلی پور با اشاره به اینکه امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم نیز مطابق برنامه کشوری که قبلا به مدارس ارسال شده است خاطر نشان کرد:  ازاول خرداد لغایت ۲۸ خردادماه در حوزه های امتحانات نهایی برگزار می گردد.

وی تاکید کرد: دستورالعمل ها و مراقبت های بهداشتی در فضاهای برگزاری امتحانات از قبیل گندزدایی فضا وتجهیزات مدارس،تهویه مناسب،حفظ فاصله فیزیکی و جلوگیری از ازدحام ، پیش بینی ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده رعایت خواهد شد و توصیه کردند که دانش آموزان و اولیاء محترم نیز نسبت به رعایت مسائل بهداشتی همکاری و مساعدت لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




جلسه ستاد برگزاری امتحانات در ارزوئیه برگزار شد

منبع:آرمـان
? جلسه ستاد برگزاری امتحانات در ارزوئیه برگزار شد