جشن پیوند فاطمی ازدواج آسان ۵۰ زوج در ارزوئیه برگزار شد

به مناسبت عید سعید مبعث مراسم پیوند فاطمی ازدواج آسان ۵۰ زوج شهرستان ارزوئیه با همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و موکب حرم تا ظهور ارزوئیه در مجموعه فرهنگی سامان ارزوئیه برگزار شد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه به مناسبت عید سعید مبعث مراسم ازدواج آسان ۵۰ زوج به همت ناحیه مقاومت سپاه و […]

به مناسبت عید سعید مبعث مراسم پیوند فاطمی ازدواج آسان ۵۰ زوج شهرستان ارزوئیه با همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و موکب حرم تا ظهور ارزوئیه در مجموعه فرهنگی سامان ارزوئیه برگزار شد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه به مناسبت عید سعید مبعث مراسم ازدواج آسان ۵۰ زوج به همت ناحیه مقاومت سپاه و موکب حرم تا ظهور در مجموعه فرهنگی سامان ارزوئیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل زاده فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه گفت: در شب عید سعید مبعث ۵۰ زوج جوان شهرستان ارزوئیه طی مراسمی که از تجدید عهد با شهدای گمنام برگزار شد در جشن ساده در سالن مجموعه فرهنگی تالار سامان به خانه بخت رفتند.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه افزود: در شرایط سخت اقتصادی یکی از اقدامات فرهنگی که می تواند باعث شادی خانواده ها و جوانان شود ترویج و فرهنگ سازی ازدواج آسان در سطح محلات و شهرستان است که در این راستا برگزاری مراسم ازدواج آسان برای ۵۰ زوج در ارزوئیه فراهم شد. 

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده




جشن پیوند فاطمی ازدواج آسان ۵۰ زوج در ارزوئیه برگزار شد

منبع:آرمـان
? جشن پیوند فاطمی ازدواج آسان ۵۰ زوج در ارزوئیه برگزار شد