جشن شکوفه‌ها در کوهبنان برگزار شد

جشن شکوفه‌ها در مدرسه فاطمیه کوهبنان برگزار شد. به گزارش گروه استان های فت فتو از کرمان ، جشن شکوفه‌ها با حضور حسین سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان، سید محمدرضا حسینی مدیر اداره آموزش و پرورش، سرهنگ روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، سرهنگ صمدالله ترابی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، محمد مهدی میرزایی ریاست دادگستری شهرستان و […]

جشن شکوفه‌ها در مدرسه فاطمیه کوهبنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های فت فتو از کرمان ، جشن شکوفه‌ها با حضور حسین سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان، سید محمدرضا حسینی مدیر اداره آموزش و پرورش، سرهنگ روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، سرهنگ صمدالله ترابی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، محمد مهدی میرزایی ریاست دادگستری شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان در دبستان فاطمیه کوهبنان برگزار شد.

حسین سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس روزی بود که دشمن به مرز‌های کشورمان حمله کرده بود و بچه‌هایی از همین مدارس برای مقابله با دشمن رفتند تا عزت و سرافرازی کشور فراهم شود.

او افزود:امروز اگر ما امنیت، فرصت تحصیل و خدمتگزاری داریم از برکت خون شهدا است.

سالاری تصریح کرد: از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تشکر می‌کنیم که تمام تلاش خود را در پروژه مهر جهت بازگشایی مدارس کردند تا امروز یک فضای مفرح و شاداب برای دانش آموزان فراهم باشد.

او بیان داشت: پارسال متاسفانه به دلیل شرایط پیش آمده بر اثر بیماری کرونا آموزش مدارس به صورت غیرحضوری بود که خوشبختانه امسال با برنامه ریزی که شده است انشالله تا آبان ماه واکسیناسیون دانش آموزان انجام خواهد شد و آموزش به صورت حضوری خواهد بود.

انتهای پیام/ح




جشن شکوفه‌ها در کوهبنان برگزار شد

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? جشن شکوفه‌ها در کوهبنان برگزار شد