جشنواره هنرهای تجسمی فجر در کرمان در حال برگزاری است

کرمان – معاون امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری جشنواره هنری‌های تجسمی فجر در کرمان خبر داد. وحید محمدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: در قالب برنامه‌های دهه فجر در استان کرمان چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی از روز گذشته در کرمان در محل موزه صنعتی کرمان گشایش […]

کرمان – معاون امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری جشنواره هنری‌های تجسمی فجر در کرمان خبر داد.

وحید محمدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: در قالب برنامه‌های دهه فجر در استان کرمان چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی از روز گذشته در کرمان در محل موزه صنعتی کرمان گشایش یافت و حضور برای عموم آزاد است.

وی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: استفاده از ماسک و ارائه کارت تزریق واکسن برای حضور در این برنامه فرهنگی الزامی است.

محمدی افزود: این جشنواره مورد توجه هنرمندان کرمانی قرار گرفته و تا ۳۰ بهمن دایر خواهد بود و آثار تجسمی هنرمندان کرمانی به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: در این جشنواره آثار هنرمندانی از جمله علی رشیدی، کریم الله خانی، ناصر عرب‌پور، مهدیه دهقانی، سهیلا منصوری، هانیه فیروزآبادی، سید جواد مهدوی، علیرضا مهدی‌زاده، سعید کارآمد و عباس افضلی به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر ۵۴۱۷۲۱۱




جشنواره هنرهای تجسمی فجر در کرمان در حال برگزاری است

منبع: مــهر
? جشنواره هنرهای تجسمی فجر در کرمان در حال برگزاری است