جشنواره موسیقی فجر در جنوب کرمان برگزار می‌شود

کرمان – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در جنوب کرمان خبر داد. حسین اسحاقی در گفتگو با مهر اظهارداشت: جنوب استان کرمان گنجینه‌ای از هنر و فرهنگ است و به ویژه در خصوص موسیقی نواحی این مناطق بسیار غنی محسوب می‌شود. وی با اشاره به فعالیت صدها گروه […]

کرمان – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در جنوب کرمان خبر داد.

حسین اسحاقی در گفتگو با مهر اظهارداشت: جنوب استان کرمان گنجینه‌ای از هنر و فرهنگ است و به ویژه در خصوص موسیقی نواحی این مناطق بسیار غنی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت صدها گروه موسیقی در جنوب کرمان افزود: گروه‌های موسیقی نواحی در جنوب کرمان از قدمت و ریشه فرهنگی بسیار غنی برخوردار هستند و در جشنواره‌های مختلف جزو ارکان اصلی محسوب می‌شوند به همین دلیل از سال گذشته جنوب استان کرمان به عنوان یکی از مکان‌هایی که جشنواره بزرگ موسیقی فجر برگزار می‌شود انتخاب شده است.

اسحاقی با اشاره به حضور گروه‌های موسیقی از مناطق مختلف کشور افزود: این جشنواره از ۲۲ بهمن تا ۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود و اقدامات لازم برای رعایت کامل پروتکل‌ها نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: مردم جنوب کرمان علاقه زیادی به موسیقی دارند و استقبال آنها از نخستین جشنواره موسیقی فجر نشان دهنده جاری بودن هنر موسیقی ایرانی در این مناطق دارد.

کد خبر ۵۴۱۳۵۲۰




جشنواره موسیقی فجر در جنوب کرمان برگزار می‌شود

منبع: مــهر
? جشنواره موسیقی فجر در جنوب کرمان برگزار می‌شود