جشنواره شهید رجایی هفته دولت در کرمان برگزار می شود | خبر کرمان

کرمان- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در هفته دولت برگزار خواهد شد. به گزارش نذیر کرمان، علی بیگ‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت ۸ شهریور ماه، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: خدماتی که دولت‌های […]



کرمان- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در هفته دولت برگزار خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان، علی بیگ‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت ۸ شهریور ماه، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: خدماتی که دولت‌های مختلف انجام می‌دهند در قالب نظام جمهوری اسلامی است و در هفته دولت درواقع این خدمات نظام بازگو می‌شود.

وی افزود: هفته دولت سال ۱۴۰۳، گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله رئیسی که منشأ خدمات ارزشمندی بودند برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان بیان کرد: آغاز برنامه‌های هفته دولت با تجدید میثاق دولت مردان با امام و رهبری و از محل گلزار شهدا در سراسر استان کرمان انجام می‌شود.

بیگ‌زاده سپس تصریح کرد: روز پنج‌شنبه اول شهریور ماه، با حضور مسئولان غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان در سطح استان کرمان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی مناسب از سوی دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزش عالی و نهادهای نظامی و انتظامی ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: در هفته دولت، فرمانداران سراسر استان کرمان قبل از خطبه‌های نماز جمعه به بیان گزارشی از اقدامات دولت می‌پردازند.

بیگ‌زاده یادآور شد: همچنین میزهای خدمت دستگاه‌های اجرایی در محل میعادگاه‌های نماز جمعه بر پا می‌شود.

وی ادامه داد: به علاوه، جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در هفته دولت برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان افزود: ویژه برنامه روز کارمند، برگزاری نشست‌های خبری و رسانه‌ای و ارائه گزارش عملکرد دولت در بخش‌های مختلف در این هفته انجام می‌شود.

بیگ‌زاده رزمایش گروه‌های جهادی و نمایشگاه هزار روز خدمت را از دیگر برنامه‌های هفته دولت ۱۴۰۳ در استان کرمان اعلام کرد.

وی در پایان بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در دو بخش دولتی و خصوصی از دیگر برنامه‌های هفته دولت در استان کرمان است.

کد خبر ۶۲۰۰۶۷۲


جشنواره شهید رجایی هفته دولت در کرمان برگزار می شود

منبع: مــهر
? جشنواره شهید رجایی هفته دولت در کرمان برگزار می شود