جشنواره انار، آبان‌ماه برگزار می‌شود | اخبار استان کرمان

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان زرند از برگزاری جشنواره انار در طی دو روز و در آبان‌ماه خبر داد. به گزارش سرویس شهرستان‌ها پایگاه خبری و تحلیلی «راه‌آرمان» محمد اسلامی ضمن قدردانی از تلاش‌های مسلم عرب‌نژاد دبیر سابق جشنواره انار خانوک، طی ابلاغی منصور منصوری را که پیش‌تر از عوامل اجرایی جشنواره و به […]




رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان زرند از برگزاری جشنواره انار در طی دو روز و در آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان‌ها پایگاه خبری و تحلیلی «راه‌آرمان» محمد اسلامی ضمن قدردانی از تلاش‌های مسلم عرب‌نژاد دبیر سابق جشنواره انار خانوک، طی ابلاغی منصور منصوری را که پیش‌تر از عوامل اجرایی جشنواره و به انتخابِ سمن غدیر به میراث فرهنگی شهرستان معرفی شده است را به عنوان دبیر اجرایی پنجمین جشنواره انار خانوک منصوب کرد.

 اسلامی از تلاش‌های خالصانه و جهادگونه
​مهندس اسدی شهردار خانوک و اعضای شورای اسلامی شهر که در سال‌های گذشته برای برگزاری جشنواره قدردانی کرد و افزود: شهر خانوک به عنوان پایلوت گردشگری انقلابی در سطح کشور معرفی شده است و قطعا دارای حُرمت بالایی است و وجود شهدای پرشمار خانوک که به عنوان اولین منطقه در کشور معرفی می‌شد و نیز زادگاه و آرامگاه عرفا و مبارزان انقلابی خانوکی در این شهر محل نذر و نیازهای مردم است و تمام شرکت‌کنندگان در این جشنواره حتی افرادی که از سایر مناطق کشور در این رویداد شرکت می‌کنند به این شهر نگاه خاص و ویژه‌ای دارند.

وی افزود: همه می‌دانند که سپهبد شهید حاج قاسم عزیز چه تعابیر تاریخی و ماندگاری در توصیف خانوک به کار برده‌اند و از طرفی با درایت و تعامل سمن غدیر و شهرداری و شورا ،بحمدالله هر سال شاهد اجرای جشنواره‌ای باشکوه بودیم و قطعا نقش مردم نجیب شریف مومن و خونگرم خانوک در خلق چنین رویدادهایی غیرقابل انکار است.

دبیر ستاد زرند شهر جشنواره‌های ایران در پایان، زمان برگزاری جشنواره انار خانوک را سوم و چهارم آبان ماه و مکان آن را محله‌ پاچنارِ خانوک اعلام کرد.

انتهای خبر/


جشنواره انار، آبان‌ماه برگزار می‌شود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? جشنواره انار، آبان‌ماه برگزار می‌شود