جزئیات راهپیمایی جاماندگان اربعین در رفسنجان اعلام شد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان جزئیات راهپیمایی جاماندگان اربعین در این شهر را اعلام کرد. حجت‌الاسلام سید مرتضی نقیب‌پور در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، آئین راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در رفسنجان همزمان با روز اربعین و با حضور عاشقان حضرت اباعبدالله(علیه السلام) برگزار می‌شود. وی […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان جزئیات راهپیمایی جاماندگان اربعین در این شهر را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سید مرتضی نقیب‌پور در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، آئین راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در رفسنجان همزمان با روز اربعین و با حضور عاشقان حضرت اباعبدالله(علیه السلام) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امسال تنها یک برنامه مرکزی پیاده‌روی اربعین در شهرستان رفسنجان اجرا می‌شود که از پل ماهونک به سمت امامزاده سید غریب خواهد بود.

وی با بیان این‌که برنامه راس ساعت ۶ صبح از پل ماهونک آغاز می‌شود، افزود: مردم در مسیر از جمله روستاهای لاهیجان، سعیدآباد، شاهرخ آباد به این راهپیمایی عظیم می‌پیوندند و باشکوه بی نظیری این برنامه اتفاق می‌افتد و و قرائت زیارت اربعین را در پایان خواهیم داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان عنوان کرد: هیات‌های مختلفی برای ارائه خدمات فرهنگی، پذیرایی و توزیع غذا، ناهار، صبحانه و … از زائران اعلام آمادگی کرده‌اند و ان‌شاءالله حال و هوای مسیر راهپیمایی اربعین در اینجا هم ایجاد خواهد شد.

نقیب‌پور با اشاره به همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اورژانس، آتش‌نشانی و هلال احمر در طول مسیر، یادآور شد: اتوبوس‌های شهرداری برای بازگرداندن مردم از هر جا که در مسیر به راهپیمایی پیوستند، فراهم شده است.

وی با دعوت از آحاد مردم رفسنجان برای حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین، اضافه کرد: ان‌شاءالله راهپیمایی پر از معنویت خواهیم داشت و صحنه زیبایی از مشارکت عمومی و وحدت مردم عزادار امام حسین(علیه السلام) در تاریخ رفسنجان رقم بخورد.

انتهای پیام


جزئیات راهپیمایی جاماندگان اربعین در رفسنجان اعلام شد

منبع: ایـسنا
? جزئیات راهپیمایی جاماندگان اربعین در رفسنجان اعلام شد