جریان فناوری باید در حوزه اقتصاد کشور وارد شود

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: جریان فناوری باید در حوزه اقتصاد کشور وارد شود و توسعه و رشد اقتصادی بدون بهره گیری از فناوری‌های نو و تحول در زیرساخت‌ها محقق نمی‌شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی عصر امروز در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان با تقدیر […]

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: جریان فناوری باید در حوزه اقتصاد کشور وارد شود و توسعه و رشد اقتصادی بدون بهره گیری از فناوری‌های نو و تحول در زیرساخت‌ها محقق نمی‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی عصر امروز در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان با تقدیر از اتاق بازرگانی ایران و استان کرمان و همه برگزارکنندگان این همایش اظهار داشت: در برگزاری این همایش کار بزرگی و منجسمی در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دنیا در یک گذر جدی در حوزه علم و فناوری قرار دارد و در دورانی به سر می‌بریم که فناوری در همه جا رسوخ کرده است، گفت: در عصر حاضر با روش‌ها و متدهای سنتی نمی‌توان اقتصاد را مدیریت کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ما در حوزه تحولات فناوری در حوزه اقتصاد خیلی عقب است، افزود: در حوزه‌های مختلفی چون سیستم‌های بانکی، رمز ارزها، انتقلال کالا، قراردارها و تفاهمنامه‌ها دنیا به سمت و سوی دیگری می‌رود.

وی با اشاره به اینکه خروجی این نشست‌ها باید به ورود جریان فناوری در حوزه اقتصاد منجر شود، بیان کرد: حوزه اقتصاد مباحث سخت افزاری و نرم افزاری دارد.

زاهدی با بیان اینکه در حوزه سخت افزاری باید بتوان از علم و فناوری در صنایع، معادن، استخراج، تحول و بهره وری به خوبی بهره برده، گفت: دولت اعلام کرده که ۳ درصد توسعه و پیشرفت کشور و رشد اقتصادی امسال باید از بهره وری باشد.

وی با اشاره به اینکه امکان ندارد بدون بهره گیری از فناوری‌های نو و تحول در زیرساخت‌ها به این نقطه برسیم، افزود: زیرساخت‌های ما نیز باید مبتنی بر فناوری‌های روز باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در احداث نیروگاه‌ها باید تغییر رویکرد داده شود، جریان ریلی ما براساس تکنولوژی‌های جدید باشد و روش‌های استفاده از آب باید به روز شود، گفت: موضوع پیشرفت و توسعه باید با فناوری عجین و همراه باشد و در این صورت مطمئناً اقتصاد دانش بنیان شکل خواهد گرفت و چشم انداز کشور و استان کرمان در افق دور و دراز و در بیانیه گام دوم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/۵۱۱/

 




جریان فناوری باید در حوزه اقتصاد کشور وارد شود

منبع: تسنــیم
? جریان فناوری باید در حوزه اقتصاد کشور وارد شود