جدا کردن بخشی از حوزه سرزمینی شهداد و الحاق آن به شهرستان بم بی انصافی است

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی امام جمعه شهداد گفت: نماینده مردم بم که بدون هماهنگی با مسئولان شهداد و شهرستان کرمان در خصوص الحاق بخشی از شهرستان شهداد به شهرستان بم اقدام کرده است باید پاسخو باشند. به گزارش “فت فتو” حجت الاسلام والمسلمین الله وردی امام جمعه شهداد در جلسه بررسی مشکلات شهداد که […]

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی امام جمعه شهداد گفت: نماینده مردم بم که بدون هماهنگی با مسئولان شهداد و شهرستان کرمان در خصوص الحاق بخشی از شهرستان شهداد به شهرستان بم اقدام کرده است باید پاسخو باشند.

به گزارش “فت فتو” حجت الاسلام والمسلمین الله وردی امام جمعه شهداد در جلسه بررسی مشکلات شهداد که با حضور  پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و فرماندار کرمان در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر شهداد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی امام جمعه شهداد ضمن انتقاد تند از مسولان بم گفت:جدا کردن بخشی از حوزه سرزمینی شهداد و الحاق آن به شهرستان بم بی انصافی است و نماینده مردم بم که بدون هماهنگی با مسولان شهداد و شهرستان کرمان در این خصوص اقدام کرده است باید پاسخو باشند.

وی افزود:ما این اقدام را که در کمال بی انصافی صورت گرفته است را نمی بخشیم و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه شهداد از پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خواست این موضوع را پیگیری تا حق مردم شهداد پایمال نشود.

 پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم با اظهار بی اطلاعی از حذف بخشی از حوزه جغرافیایی شهداد گفت:

بنده از جزئیات موضوع بی اطلاع هستم و تا زمانی که من نماینده شما هستم اجازه نخواهم داد حتی یک متر از حوزه جغرافیایی شهداد و شهرستان کرمان در تقسیمات کشوری کم و تغییر کند.

 پورابراهیمی در پایان گفت:چنانچه مستنداتی در این رابطه موجود است تحویل دهید تا موضوع را پیگیری و اگر اقدامی صورت گرفته است نسبت به ابطال صورتجلسات اقدام خواهیم کرد.

در این جلسه که برخی مدیران استان،شهرستان و بخش حضور داشتند مشکلات حوزه شهرداری،کشاورزی، راه،ارتباطات و مخابرات بررسی شد.

انتهای پیام/ الهه تاج الدینی




جدا کردن بخشی از حوزه سرزمینی شهداد و الحاق آن به شهرستان بم بی انصافی است

منبع:آرمـان
? جدا کردن بخشی از حوزه سرزمینی شهداد و الحاق آن به شهرستان بم بی انصافی است