جبهه مقاومت با حرکت‌های کور دشمنان تضعیف نمی‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: جبهه مقاومت یک جریان گسترده جهان شمول است که با حرکت‌های کور دشمنان تضعیف نشده و خللی در ادامه راه آن ایجاد نمی‌شود. – اخبار استانها – حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت شهادت سیدحسن حسن نصرالله و دیگر فرماندهان جبهه […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: جبهه مقاومت یک جریان گسترده جهان شمول است که با حرکت‌های کور دشمنان تضعیف نشده و خللی در ادامه راه آن ایجاد نمی‌شود.

– اخبار استانها –

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت شهادت سیدحسن حسن نصرالله و دیگر فرماندهان جبهه مقاومت و تبریک به مناسبت حرکت غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران و موشک‌باران رژیم جعلی اسرائیل، اظهار داشت: جبهه مقاومت یک جریان است و شهادت عده‌ای در این مسیر و اقدامات جنایتکارانه و بی‌رحمانه دشمنان در تخریب اماکن، بیمارستان‌ها و مدارس هر کدام با وجودی که غم‌هایی را بر دل جهان اسلام می‌گذارد اما در مسیر جبهه مقاومت خللی ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت وابسته به اشخاص نیست و با این حرکت‌های کور تضعیف نمی‌شود، ادامه داد: رژیمی که در گذشته ادعا داشت طی چند روز شش کشور را زمین‌گیر کرده، یک سال است که در غزه مانده و به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، با ابراز اینکه مکتب مقاومت یک جریان گسترده جهان شمول است، افزود: امروز جریان حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت در لبنان، یمن، عراق، سوریه و ایران منسجم‌تر و قوی‌تر از همیشه به پیش می‌رود و هر چه می‌گذرد با قدرت بیشتر به میدان می‌آید.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی هر روز ضعیف‌تر و بیچاره‌تر شده و بیشتر در گل فرومی‌رود، بیان کرد: امیدواریم هر روز پیروزی‌های بیشتری نصیب جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطین شود.

علیدادی سلیمانی، با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ چند نکته مهم را برای دنیا برملا کرد، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقل است و زمانی که پای دفاع از کشور مطرح باشد، خودش تصمیم می‌گیرد و با اراده خود، تصمیمات خودش را اجرایی می‌کند؛ نه از جایی دستور می‌گیرد و نه با هیچ قدرتی هماهنگ می‌کند.

وی با بیان اینکه سال‌ها وقتی جمهوری اسلامی ایران از موشک‌های خود رونمایی می‌کرد، دشمنان در تبلیغات وسیعی عنوان می‌کردند که اینها موشک نیست و ایران تبلیغات ‌کاذبی را انجام می‌دهد، گفت: این عملیات نشان داد که قدرت جمهوری اسلامی واقعیت داشته و ما گوشه‌ای از این اقتدار و توانمندی را در زمان کوتاهی به تصویر کشیدیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، با اشاره به اینکه این عملیات بخشی از پیشرفت‌های علمی، دانش و تکنولوژی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت، تصریح کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ نشان داد که در جهان امروز کشوری که قدرتمند باشد می‌تواند از منافع و اهداف خودش دفاع کند.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هم اراده و هم علم و توانایی این را دارد که اهداف خود را در صحنه عمل اجرایی کند، افزود: نه تنها در کشور ما که همه مسلمانان عالم، جبهه مقاومت و همه آزادگان جهان با وجودی که در سوگ از دادن فرماندهان جبهه مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله بودند، از این اتفاق خوشحال شدند و این عملیات جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد و صحنه عملیات را به نفع آنها تغییر داد.

انتهای پیام/۵۱۱/




جبهه مقاومت با حرکت‌های کور دشمنان تضعیف نمی‌شود

منبع: تسنــیم
? جبهه مقاومت با حرکت‌های کور دشمنان تضعیف نمی‌شود