جبهه مقاومت با اتکا به هوش و قدرت حاج قاسم به بلوغ رسیده است/ شهید سلیمانی؛ انسانی خودساخته، متعبد و مقید بود

محمد رضا مردانی گفت: شهید سلیمانی کسی است که جبهه مقاومت با اتکا به هوش، قدرت و تجربه او به بالغی امروز رسید و زندگی زاهدانه و مجاهدانه او را عزیز دل امتی کرده است که اسلاف و اباشان از کیان اسلام در طول تاریخ دفاع کردند. به گزارش فت فتو؛ محمدرضا مردانی  عصر امروز […]

محمد رضا مردانی گفت: شهید سلیمانی کسی است که جبهه مقاومت با اتکا به هوش، قدرت و تجربه او به بالغی امروز رسید و زندگی زاهدانه و مجاهدانه او را عزیز دل امتی کرده است که اسلاف و اباشان از کیان اسلام در طول تاریخ دفاع کردند.

به گزارش فت فتو؛ محمدرضا مردانی  عصر امروز همایش بین المللی شهید قدس قهرمان مقاومت اظهار کرد: امروز به نمایندگی از بیش از ۵۰ هزار عضو هیات علمی و مدرس بسیجی دانشگاه های کشور ضمن عرض تسلیت به ملت ایران و دوستداران شهدای مقاومت در این مراسم حضور دارم.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور بیان کرد: شهید سلیمانی کسی است که جبهه مقاومت با اتکا به هوش، قدرت و تجربه او به بالغی امروز رسید و زندگی زاهدانه و مجاهدانه او را عزیز دل امتی کرده است که اسلاف و اباشان از کیان اسلام در طول تاریخ دفاع کردند.

وی ادامه داد: رهبرانقلاب در مورد عظمت سردار سلیمانی فرمودند سردار شهید عزیز را به چشم یک مکتب درس آموز ببینید.

شهید سلیمانی؛ انسانی خودساخته، متعبد و مقید بود

این مقام مسئول با بیان اینکه صحبت از ابعاد شخصیتی و سجایای اخلاقی حاج قاسم خود مثنوی بی پایانی است،تصریح کرد: او فردی دلسوز، باهوش، ایثارگر، دغدغمند، مقتدر و محبوب بود.

مردانی افزود: سه بعد محوری از شخصیت حاج قاسم را یادآوری می کنم؛ او یک انسان خودساخته، متعبد و مقید بود که سایر ابعاد وجودی او متاثر از اخلاصش بود.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور عنوان کرد: در اظهار نظرهای مشکوکی برخی سیاسیون رویه ای دیده می شود که می خواهد با غالب کردن روحیه مردم داری سپهبد شهید سلیمانی، روحیه انقلابی گری ایشان را به محاق ببرد.

وی با بیان اینکه  طبق فرموده رهبر انقلاب، شهید حاج قاسم در مسائل داخل کشور اهل حزب و جناح نبود اما انقلابی بود، خاطر نشان کرد: نه فقط در میدان نطامی بلکه در میدان های سیاسی و اقتصادی نیز سربازی کارآمد برای نظام بود.

انتهای پیام/م




جبهه مقاومت با اتکا به هوش و قدرت حاج قاسم به بلوغ رسیده است/ شهید سلیمانی؛ انسانی خودساخته، متعبد و مقید بود

منبع:آرمـان
? جبهه مقاومت با اتکا به هوش و قدرت حاج قاسم به بلوغ رسیده است/ شهید سلیمانی؛ انسانی خودساخته، متعبد و مقید بود