جایگاه والای پیرغلامان حسینی نعمت الهی است

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان شامگاه، ۱۱ مردادماه در آیین اختتامیه بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از خادمان و پیرغلامان حسینی ضمن قدردانی از حضور مهمانان در این اجلاسیه، گفت: حضور پیرغلامان حسینی در برنامه‌های اجلاسیه و روضه‌‌های خانگی کرمان روح‌انگیز بود. وی با بیان اینکه شأن پیرغلامان بسیار بالاست و […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان شامگاه، ۱۱ مردادماه در آیین اختتامیه بیست‌ویکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از خادمان و پیرغلامان حسینی ضمن قدردانی از حضور مهمانان در این اجلاسیه، گفت: حضور پیرغلامان حسینی در برنامه‌های اجلاسیه و روضه‌‌های خانگی کرمان روح‌انگیز بود.

وی با بیان اینکه شأن پیرغلامان بسیار بالاست و اگر کوتاهی در برگزاری اجلاسیه بودند از آنها عذرخواهی می‌کنیم، افزود: این جایگاهی که پیرغلامان به آن دست یافته‌اند نعمت الهی است. کار آنها از عمق جان است به‌همین دلیل دلها را متأثر می‌کند.

فداکار اظهار کرد: اجلاسیه پیرغلامان حسینی فرصتی است که فرهنگ حسینی را از نسلی به نسلی دیگر منتقل می‌کند. تجلیل از پیرغلامان نیز کار ارزشمندی است و جوانان از کردار، منش و اعمال پیرغلامان الگوبرداری می‌کنند.

انتهای پیام


جایگاه والای پیرغلامان حسینی نعمت الهی است

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? جایگاه والای پیرغلامان حسینی نعمت الهی است