جایگاه عرضه سوخت خارج از شبکه پلمب شد

رییس حوزه قضایی ساردوئیه جیرفت از پلمب یک جایگاه سوخت به اتهام عرضه سوخت خارج از شبکه و همچنین مشارکت در قاچاق سوخت خبر داد و گفت: برخورد دستگاه قضایی با فساد قاطع، جدی و عبرت آموز خواهد بود. به گزارش نذیر کرمان؛ احمدرضا عظیم نسب در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:پس از کسب […]


رییس حوزه قضایی ساردوئیه جیرفت از پلمب یک جایگاه سوخت به اتهام عرضه سوخت خارج از شبکه و همچنین مشارکت در قاچاق سوخت خبر داد و گفت: برخورد دستگاه قضایی با فساد قاطع، جدی و عبرت آموز خواهد بود.

به گزارش نذیر کرمان؛ احمدرضا عظیم نسب در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:پس از کسب گزارش‌های متعدد مردمی و ایجاد مشکلاتی برای کشاورزان و شهروندان در تامین سوخت خود و عدم عرضه سوخت به صورت مستمر و منظم در یکی از جایگاه‌های سوخت، دستورات قضایی لازم جهت بررسی موضوع صادر گردید.
این مقام قضایی اعلام کرد:در این رابطه یک جایگاه عرضه سوخت بدلیل مطرح بودن مشارکت در قاچاق سوخت پلمب و همچنین مسئول جایگاه و کارکنان آن به دستگاه قضایی احضار شده اند.
وی اضافه کرد:جایگاه فوق از یکسال گذشته تا کنون و پس از برگزاری مزایده در اجاره شخص حقیقی و غیر دولتی بوده است و اتهامات فوق در حال حاضر متوجه شرکت تعاونی نمی‌باشد.
رییس حوزه قضایی ساردوئیه به پدیده شوم قاچاق سوخت اشاره کرد و افزود:با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی صورت گرفته در چند روز اخیر تعدادی خودروی حامل قاچاق سوخت شناسایی و توقیف شده است و همچنین چندین محل دپوی سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.
عظیم نسب خاطرنشان ساخت: بررسی‌ها و تحقیقات اولیه حکایت از وجود و صدور برخی حواله‌های سوخت مشکوک دارد که عمدتا مربوط به وسایل نقلیه بزرگ و سنگین از قبیل دستگاه‌های راه سازیی دارد که در منطقه درب بهشت وجود خارجی ندارند.
وی با بیان اینکه پرونده فوق به صورت ویژه در دستگاه قضایی رسیدگی خواهد شد، افزود:پرونده در حال حاضر در حال تحقیقات مقدماتی از سوی سازمان اطلاعات سپاه و پلیس آگاهی است و اطلاعات تکمیلی به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.
انتهای پیام


جایگاه عرضه سوخت خارج از شبکه پلمب شد

منبع: بــرنا
? جایگاه عرضه سوخت خارج از شبکه پلمب شد