جانشین فرمانده انتظامی کشور در مراسم صبحگاه ناجا شرکت کرد

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در سفر دو روزه به استان قزوین روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی شرکت کرد. سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در مراسم صبحگاه گفت: حضور جانشین ناجا در کنار هم سنگران که حافظان امنیت هستند جای خرسندی دارد. […]


به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در سفر دو روزه به استان قزوین روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی شرکت کرد.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در مراسم صبحگاه گفت: حضور جانشین ناجا در کنار هم سنگران که حافظان امنیت هستند جای خرسندی دارد.

سردار رضایی گفت: در این مکان مقدس و مراسم صبحگاه از همه شهدا یاد می کنیم که امانت سنگینی را به ما سپردند تا حافظ آرمانها و دستاوردهای نظام باشیم.

وی افزود: خدا را شاکریم که در جمع حافظان امنیت در استان قزوین هستیم و تقدیم بیش از سه هزار شهید در این استان بیانگر عشق و ارادت مردم به نظام است.

سردار رضایی افزود: مراسم صبحگاه مفهوم خاصی دارد و با بسم الله و قرآن آغاز شده و با اهتزاز پرچم به نشانه پویایی یک کشور با دعاهای تبری و تولی برگزار می شود و مکتب داری در این مراسم شاخص است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور در مراسم صبحگاه ناجا شرکت کرد

جانشین فرمانده ناجا گفت: وقتی از شهدا و امام راحل یاد می کنیم و آنها را گرامی می داریم با یاد شهدا و امام مسیری اعتقادی را بیان می کنید.

سردار رضایی گفت: تولی و تبری در دعای صبحگاهی برگرفته از احکام دینی است و با یک دعا و زیارت جمعی نماد وابستگی و ماموریتهای انتظامی بازگو می شود.

وی افزود: ماموران پلیس در ماموریتهای مختلف و روان سازی ترافیک شهری و جاده ها، برخورد با هنجارشکنان، مبارزه با متخلفان و مجرمان و تامین امنیت مردم نقش کلیدی دارند.

وی گفت: در یک سال گذشته شما در همه صحنه ها موثر واقع شدید و به آرامش کشور و مردم کمک کردید فتنه ای که در سال گذشته تلاش شد دوباره تکرار شود با هوشیاری مردم و نفس گرم رهبری و حضور موثر شما خنثی شد.

رضایی افزود: دشمنان در ماههای دی و بهمن برای دهه فجر فتنه ای دیگر تدارک دیده بودند و برای انتخابات مجلس و نیمه شعبان برنامه های متعددی داشتند انان با حضور شما شکست خوردند و امسال هم شما آرامش را از ابتدای سال هدیه کردید که قدردان شما هستیم.

وی بیان کرد: شما آرامش، نظم و امنیت را به مردم هدیه کردید و مراسم تشییع ریاست جمهور شهید و انتخابات دو مرحله ای را بدون کمترین مشکلی مدیریت کردید و کار انتظامی در میزان مشارکت و امنیت انتخابات موثر بود.

رضایی افزود: در تغییر و تحول دولت همچنان ماموریت شما حساس است و باید کشور را در آرامش نگهدارید که به لطف خیمه انقلاب و نظام همان مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه و آمادگی شما نیروهای انتظامی شاهد آرامش و امنیت کامل در کشور هستیم.

وی افزود: جایگاه نظام و نیروی انتظامی بالاست و نقش بالای خانواده شما در انجام موفق ماموریتها تاثیرگذار است که قدردان آنها هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی کشور در مراسم صبحگاه ناجا شرکت کرد

رضایی گفت: در کنار تلاش های ارزنده شما که در مقابله با مجرمان و کاهش آسیب های اجتماعی انجام شده همچنان با قدرت در خدمت نظام هستیم.

وی بیان کرد: نسبت به خدمت رسانی بهتر و کمک به معیشت نیروها تلاش می شود و دغدغه فرمانده ناجا آرامش و امنیت مردم و سپس دغدغه معیشت و رفاه نیروهاست و برای مسکن شما اقدام کرده اند.

جانشین ناجا اظهارداشت: با حضور در آبیک و البرز بازدیدهایی داشتیم و با کمک استاندار و فرمانده انتظامی استان پیگیر تامین خانه های سازمانی و مسکن شخصی نیروها هستیم و امیدواریم خدمات پیش بینی شده به نتیجه برسد.

وی گفت: شاهد افزایش ماموریتها در استان بودیم و از نظم در مراسم صبحگاه و رژه نیروهای انتظامی ابراز رضایت و تشکر می کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی کشور در مراسم صبحگاه ناجا شرکت کرد

در ادامه رژه نیروهای انتظامی برگزار شد.

بازدید از ستاد انتظامی شهرستانهای آبیک و البرز، دیدار با امام جمعه و شرکت در جلسه شورای تامین و بازدید از یگانهای انتظامی استان از دیگر برنامه های سردار رضایی در سفر به قزوین است.

انتهای پیام 

 


جانشین فرمانده انتظامی کشور در مراسم صبحگاه ناجا شرکت کرد

منبع: بــرنا
? جانشین فرمانده انتظامی کشور در مراسم صبحگاه ناجا شرکت کرد