جانباز مسعود امینائی به همرزمان شهیدش پیوست

زینی وند، استاندارکرمان به مناسبت شهادت جانباز سرافراز مسعود امینائی پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، زینی وند ،استاندارکرمان به مناسبت شهادت جانباز سرافرازمسعود امینائی پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است: “بسم ربّ الشهداء والصّدیقین” توفیقات کشور در عرصه مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان، نتیجه […]

زینی وند، استاندارکرمان به مناسبت شهادت جانباز سرافراز مسعود امینائی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، زینی وند ،استاندارکرمان به مناسبت شهادت جانباز سرافرازمسعود امینائی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

“بسم ربّ الشهداء والصّدیقین”

توفیقات کشور در عرصه مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان، نتیجه مجاهدت‌های فرزندان فداکار این سرزمین است. جانبازان سند‌های محکمی ازپایداری مردانی هستندکه با پیروی از فرهنگ ناب عاشورایی تا پای جان دربرابر ظلم و تجاوز ایستادند، فداکارانی که با یادهمرزمان شهیدخود، هر روز با نردبان درد به معراج می‌روند. خبر درگذشت اسطوره‌ صبر و مقاومت، جانباز صبور و فقید این دیار مسعودامینائی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تألم و تاثر فراوان شد.

مردم استان کرمان پاسدار و قدردان همه مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های و تحمل بیش از ۳۳ سال درد و رنج آن جانباز والامقام هستند. بدون تردید حدیث این وارستگی، نسل به نسل، بالندگی و بزرگی می‌آفریند.

عروج آسمانی و شهادت جانباز سرفراز مسعود امینائی را به خانواده آن شهید والامقام، مردم متدین وشهیدپرور استان کرمان و همرزمان آن شهید تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن شهید بزرگوار محشور شدن با اولیاءالله و برای بازماندگان صبرجمیل و اجرجزیل مسالت دارم.

علی زینی وند
استاندارکرمان

انتهای پیام/ی




جانباز مسعود امینائی به همرزمان شهیدش پیوست

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? جانباز مسعود امینائی به همرزمان شهیدش پیوست